Tuleeko harraste uniin ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja NorthElite, 9.12.2017.

  1. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Tämän tästä, milloin Nova on esim. varastettu tai ajan sen metsään. Toki positiivisiakin unia on, mm. sellaisista autoista joita en todellisuudessa edes omista.
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Onko muilla ollu unia joissa yrittää kiusia niitä perkeleen bemaripoikia omalla rottelolla ja sit ne (omat rottelit siis) joko särkyy tai tuntuu muuten vaan siltä kun mummun sukkaa polkis? o_O

    Tämmösten "painajaisten" takia mulla varmaan nyt onkin toi sitsueison tyyppinen projekti minkä ois tarkotus sit liikkuakkin :poff:
     
  3. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    ajoin aikoinaan kaverin harrasteen jyrkänteeltä alas ku dinosaurus meinas haukkasta takakontin kitusiinsa.
     
  4. Bukero

    Bukero Gearhead

    varmuudella voi arvata kyseessä olleen cedricin kutosdiiceli, joka kävi vajaasti.
     
    Marklin tykkää tästä.
  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Mahtaako sitä oikein vakavasti pukata farkkukuumetta, kun viime yönä oltiin ilmeisesti Deltalla ajelemassa luultavasti Tampereella ja bongattiin 80-luvun Caprice STW.
    Muuten koriltaan ihan normaali, mutta keula oli peräisin Amazonista. Hiukan oli jouduttu levittämään.
    Nainen ei kuitenkaan niin hirmiän paljon ihastunut, että oltaisiin menty kyselemään, olisko kampe kaupan.
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ainoa mikä on tullut uniin useasti, on mun keltainen 1970 340 Swinger, joka mulla oli -80 luvulla.

    Olen ikäänkuin siinä unessa ostanut tai löytänyt sen jostain tallista. Joskus on ollu talvi, joskus se on ollut varustettuna fillarin polkimilla, ja siinä unessa koitan pää punaisena päästä sillä eteenpäin. Herättyä on aina harmittanut, että sitä autoa ei enää ole mulla.

    Aika sekopäisiä unia muutenkin on aika usein.
     

Kerro tästä muillekin!