Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. i-p

    i-p 2nd gear

    Jos oikeassa olen niin Palontie taitaa vaikuttaa samalla kainuun korpikylällä meikäläisen kanssa. Tuommonen on meikäläisen subbe. [​IMG]
     
    wilburi ja palontie tykkäävät tästä.
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Eipä oo tullut vielä vastaan.
     
  3. i-p

    i-p 2nd gear

    Koko ikänsä tuo on kainuussa pyöriny, kuljetusliike lähdesmäki ostanu uutena. Onko se sun subbe musta vai semmonen kullanvärinen?
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei mulla nyt ole Subbea.Viimeinen joka oli mulla oli musta.
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mulla on kans vedetty vinotuet alta eteenpäin. Mut ei se ihan noin korkee ole.
     
  6. i-p

    i-p 2nd gear

    Ei se tuokaan mahottoman korkea ole. 119cm maasta konepellin reunaan. Ja talvisirkkelinterät alla maasta vetokuulan nokkaan 53cm kun on se pieni tehdastekonen säätölevy paikallaan, sais vaan 10cm olla koukku alempana.

    [​IMG]
     
  7. wilburi

    wilburi Gearhead

    Ihana matka subben kans jatkuu ...
    Nyt pimeni puhallin .
    Oiskoha etuvastus pimee mut en oo jaksanu vielä tutkia onhan vielä takapuhallin lämmittämässä
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Jos lämppärin säätimet hävis kans, niin virtalukonpohja. Sen saa kyllä korjattuakin, mutta vaatii pinnaa ja ajattelua.
     
    palontie tykkää tästä.
  9. wilburi

    wilburi Gearhead

    Ne tuntu pelaavan ku napse kävi käännellessä ja kuulemma joku pykälä oli hävinny jo aiemmin
     
  10. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    [​IMG] tommonen näky olevan ihan valmiina hiluxissa. Eli tekee isompana
     
    i-p tykkää tästä.
  11. i-p

    i-p 2nd gear

    Jokohan tuota tohtisi valuttaa 10-30 delvakit koneeseen. Eihän tuo vielä oikein pakkasilla ole, vaan öljyn vaihto alkais olla ajankohtanen ja ei kehtais kuukauden päästä taas vaihdella. Vai laittaisiko vaan 15-40 öljyt kummiskin vielä.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    15 aika jäykkää pakkasilla. 10wkin oli aika tervaa -25.
     
  13. i-p

    i-p 2nd gear

    Ajelen kyllä talven 10w-30 delvakilla vaan lähinnä mietin että kai ne kelpaa koneeseen jo näille nollakeleille.
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kelpaa.
     
  15. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Oon pitäny talvella lukoilin super hpd 5-40 syntisiä.Jos välil joutuu hankaamaa käyntii ilman wepastinta.Kesäl 15-40.
     
  16. i-p

    i-p 2nd gear

    Olipa varsin jumppa vaan tulipa vaihdettua suuttimet. Pariin kertaan meinasi usko loppua turbon puolella, mutta kyllä ne sai turboa irrottamatta vaihdettua. Mietin ensin momenttia mihinkä vedetään vaan totesin että vedetäänpä ranne momenttiin eli niin tiukkaan kun sai mitä ihmeellisimmistä asennoista nivelen kanssa väännettyä. Huomenna tuhannen kilometrin kierros niin kyllä se näyttää jos jotain unohtu :confused:
     
  17. keke1478

    keke1478 3rd gear

    Joko muuten vetokoukkuasia nytkähti eteenpäin? Mulla olis Kajaanissa näyttää ihan livenä oma versio. Ota yhteyttä vaikka yv:nä
     
  18. i-p

    i-p 2nd gear

    Vaiheessa vielä, kasasin vanhalla dropilla nyt ensi hätään. Vaan täytyy sinne jotkut tuennat kehittää että saa tuon 6" tiputuksen paikalleen. Täytyypä olla yhteyksissä kunhan pahimmat kiireet helpottaa.
     
  19. i-p

    i-p 2nd gear

    Eipä näy olevan laatikon lämmöissä eroa ajaako isolla vai pienellä d:llä. Perässä roikkuu 1500kg. 55astetta näyttää laatikkoöljyille lämpöjä.

    Eikä voi moittia ahtojen puutteesta, miedompi kojotus ja puoleentoista kiloon ahtaa kun vedättää.
     
    Muokattu: 4.11.2018
  20. linkomies

    linkomies 1st gear

Kerro tästä muillekin!