Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. i-p

    i-p 2nd gear

    Kysytäänpä ennen kun menen katkomaan ja tinailemaan johtoja, onko kukaan saanut jälkiasenteista kierroslukumittaria asennettua ja toimimaan? Vai meneekö mittariston vaihto puuhaksi. Eikös se tuo valkonen laturille menevä johto ole josta saisi kierroslukumittarille tietoa?
     
  2. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    olisi siisti käyttis nettiautossa ID 10088151
     
    palontie tykkää tästä.
  3. rb

    rb Double Gearhead

    Jussi289 ja palontie tykkäävät tästä.
  4. DslCat

    DslCat Gearhead

    Jos sulla mainitaan otteessa, että tilapäisistuimet n henkilömäärälle tavaratilassa. Taisi olla N.A Import (Metro-Auto) erityisehdolla LVM:stä ohjaamosuoja siirretty lisäistuimien taaksen tms. .. eli suomitekosia, niin muutos vaatii muutoskatsastuksen.

    Tällöin lisäistuimet poistuvat tavaratilasta ja siirtyvät pehmeinä ohjaamoon. Ohjaamosuoja menee uusiksi. Penkkien ja turvavöiden kiinnitys (jos vaaditaan) oltava valmistajan alkup. paikoilla ilman kummempaa paperisotaa pl. ohjaamosuojan luujuuden osoittavat paperit.

    Näin vielä jokin aika sitten. Lisäksi aiemmin ajonevoluokan alaluokaksi tuli "monikäyttöajoneuvo" - sillä peloteltiin olevan veroseuraamuksia. Tuli, mutta ei N2 kuormautoihin, vaan N1 pakettiautoihin.

    Huomasimpa, että mulla jääny tallin jemmaan 80-90 lukujen Suburbani pehmeä 3rd penkki (se salkkumalli) muistaakseni vyötkin oli. Koukkukiinnitys lattiaan pikalukituskahvalla, tuhkakupit kyynärnojissa. Muistaakseni saman ikäisessä Blatzerissa sama 3hlö pulkka kakkosrivinä. Väri vaalea ruskea (tan). YVtä jos kiinnostaa.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Muutama vuosi sitten katsastettiin yksi koivapenkkinen pehmeeksi ,niin 150e oli hinta.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En tiedä sotkenko johonkin vastaavaan, mutta yks tollanen on jostain syystä pyörinyt monella eri myyjällä pitkin tätä vuotta.
     
  7. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mua ihmetyttää eniten että millanen ihminen ostaa uutena täysin tavallisen lava-auton pienellä kutoskoneella ja manuaalilla kesäautoksi.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  8. rb

    rb Double Gearhead

    ^ Ehkä siihen on joku muu syy, miksi se on jäänyt vähälle ajolle.

    454 sössöjä vielä viime vuosikymmenellä löytyi helposti pienillä kilsoilla, koska harvemmalla perse kesti pitää sellaista ympärivuotisena käyttöautona.
     
    palontie tykkää tästä.
  9. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    jospa oli vanha immeinen pikkukylältä kun ei ratiotakaan ole laitettu ja on noin hienosti pidetty.pikku kutonen,niin olispa iso 5.0 kasi 4.3 tilalla.tai jopa 454 niin seisominen tallissa jatkuisi vieläkin.
     
  10. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Jos se on se mitä itse kyselin, niin oli kaasaroitu. Unohtunu vaan mainita. oli kakkaa irronnu tankista tms, ni luonnollisesti ruisku irti. Osat ehkä oli tallessa, ni en vaivautunu katsomaan....
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nyt rutisee cruise irrotusvaiheessakin eli ratas liian lähellä. Mikähän perkele sitä sitten muuten riivaa, vai eikö se jaksa pitää rattaita yhdessä?
     
  12. Valkoselkätikka

    Valkoselkätikka 1st gear

    Onko muilla ollut samaa ongelmaa kunnei kuskin ovee saa säätöihin millään.. uudet saranatapit ja pronssipuslat laittanu ja lukon kiinnitystapin säätäny niin alas ko suinki mutta ei silti osu kohdalle lukko ja lukkotappi. Ovi menee paikalleen kun sitä nostaa ja painaa kiinni. Ovessa ei oo väljyyttä juurikaan uusilla nyt tapeilla ja puslilla Ajattelin irrottaa lukkotappi korista ja hoonata ilmavinkulla reikää alemmas, onko jollainkokemusta saako sitä hoonattua ja putoaako vastamutteri vittuun kun tapin ruuvvaa irti
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tollanen mörskä kyseessä. Hintapyyntiä ei osattu kertoa.
    [​IMG]

    Ja ilmeisesti plootassakaan ei ole mitään vikaa.
     
    palontie tykkää tästä.
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juurikaan väljyyttä? Mulla ei uudet tapit ja puslat auttaneet , koska se puoli missä metallissa on pelkkä reikä on kulunut soikeaksi. Eli alunperin puslaton puoli
     
  15. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Vähän saattaa parantua kun avaa ovea vähän, pistää laudan ovikantin alle ja nostaa tunkilla. Pikkukevennys ei tee mitään, ja sit alkaa jännät paikat. Varovasti ja omalla vastuulla sitten.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mieli tekis kokeilla. On sen verran paha itelläkin ettei se voi paljoa huonontua.
     
  17. rb

    rb Double Gearhead

    Mikä 4,3:ssa on vialla, jos pintakaasulla (alle 1500 rpm) rötää, mutta enemmin kaasua poljettaessa vetää hyvin?

    Ainii……. 98 Vortek..
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vikakoodit lukemaan. Tulpanjohdot ok? Käykö rikkaalla?
     
  19. rb

    rb Double Gearhead

    Nii..... Toihan on jo OBD 2 niin käyköön tytär vaikka Motonetin pihalla lukemassa vikakoodit.
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    T

    Pääseeköhän mätänetin vehkeillä inessiiviin?
     

Kerro tästä muillekin!