Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. JoRkKiS

    JoRkKiS Gearhead

    Nyt olen sen verran utelias, että miksi ? o_O
    Tuskin juurikaan ketään on sellaista vaivaa viitsinyt nähdä, kun eipä siitä nyt oikein taloudellistakaan hyötyä ole vaan oikeastaan päinvastoin o_O
    Saatan olla hieman ahdasmielinen, mutta kuitenkin :D

    - Jussi
     
  2. i-p

    i-p 2nd gear

    Jeee se toimii taas. Uusi tällä kertaa toimiva startti ja uudet redtopit, pyörittää niin saatanasti. Ja lähti käymäänkin, aika tunteella sai hangata vaan käynnisty. Eikä ollu kun reilun 600euron käynnistys, sattunu nuo halvimmat harrastukset ameriikan autot ja ravihevoset.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 2.2.2019
    onoff road, Karpov, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo hevoset vois tosta listalta vaihtaa metukkaan:D
     
  4. i-p

    i-p 2nd gear

    Rouvalle ostettiin aikanaan ratsuksi minä uskaltanu edes mennä metriä lähemmäksi koko metukkaa ja nyt se on rouva pahana kun omin siltä hevosen ja ostin toisenkin että saa raveja kiertää.

    Ei muuten kannata ottaa vasta sammutetun auton fsd boksia käteen, kokeilin ja nyt teen kaveruutta kylmäkallen kanssa.
     
    Gary Grand ja palontie tykkäävät tästä.
  5. i-p

    i-p 2nd gear

    Älä haaveile sitä ilmasella saatua käytettyä kuorma-auton akkua laittaa, vältyt ongelmilta...
     
    palontie tykkää tästä.
  6. arska 77

    arska 77 1st gear

    Onko g20 vanin vaihdekepin nuppi kierteellä kiinni vai yhtäpuuta
     
  7. tst

    tst Gearhead

    Sitten enää delcon 60g:t niin lähtee ilman tuota pilveä.
    Näin ainakin omassa autossa, ei tarvinnutkaan tehdä koneremonttia
     
  8. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Kierteellä se ei ole. Vaihdoin joskus yhteen kun oli ilmeisesti koira sitä järsinyt ja muistan
    että se oli ihan hemmetin piukassa, palasina otin pois. Olisko ollut liimaa ja rihlat.
     
  9. i-p

    i-p 2nd gear

    Siellä on jo..
     
  10. tst

    tst Gearhead

    Niin tietenkin jos virrat on poikki ei tuo pöljä tietokone ymmärrä hehkuttaa. Meinas unohtua kun itse jo siirtynyt kehityksessä eteenpäin -nappihehkuun:D
     
  11. i-p

    i-p 2nd gear

    Nappihehku se on tuossakin. Vaan toista viikkoa seisonu, hangattu vähällä virtaa välillä ja yli 20 astetta pakkasta niin vähän pöläytti.
     
  12. tst

    tst Gearhead

    Se vähän ihmetytti miksi se fsd niin kuumeni. Onkohan ihan terve sekään? En ainakaan ole koskaan huomannut että irrallinen boksi olis edes lämmin.
    Onko se jäähdytyssiilessä kiinni?
     
  13. arska 77

    arska 77 1st gear

    Teettää siis töitä kun rouva haluaa pääkallo nupin
     
  14. i-p

    i-p 2nd gear

    Varaboksin nakkasin kiinni kun meinas usko loppua startatessa, ei ollut siilissä kiinni niin kyllä se ihan kuumaksi meni pariin tuntiin mitä auto kävi.
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Eikös sulla ole kojon lastu?mitä mulla kokemuksia subuista joissa ollut lastu niin jokaisessa ollut normaalia pitempi hehkutusaika,ihan toimiva toi hehkutustsydeemi ilman nappiakin
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Pari tuntia?!
    Itse en uskaltais irtonaisella boksilla pitää montaa minuuttia pitää autoa käynnissä.. Sen verran herkkä kuumenemaan ihan liikaa.

    Tuo hehkusysteemi ei ainakaan mulla olleissa romuissa ole käynnistymistä rajoittanut, kunhan on kunnossa.

    Nappihehkun olen yhdestä 6.2sta kyllä siivonnu pois ja oman releen tilalle. Paljon mukavampi starttailla aina kylmästä kun automatiikka pelaa..
     
    Jussi289 ja palontie tykkäävät tästä.
  17. i-p

    i-p 2nd gear

    Oli tuo nappihehku kun ostin, eikä oo tullu vielä siivottua pois. Joutais kai tuo palautella alkuperäseen niin ei tarviis erikseen aina hehkutella.

    Eikait tuo nyt lokasuojan päällä irtaallaan lämpeä sen enempää kun alkuperänen pumpun kupeessa.
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Se nafta jäähdyttää olevinaan jotenkin siinä pumpun kyljessä.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nappihehkuhan hyvä ja helppo ajonesto
     
  20. i-p

    i-p 2nd gear

    Motonetin sznajder akut, ehtoo puolella oleva startti ja -30 pakkanen on kanssa täydellinen ajonesto.
     
    tst, Sierra, Gary Grand ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!