Motor Forum Drag Racing tv-ohjelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Remmiveto, 9.7.2005.

  1. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Olenko ainut tässä maassa jonka mielestä ko. ohjelma on syvältä :mad:

    Ohjelmassa jaksetaan paasata jarruryhmän indekseistä,brake-outeista ja muusta paskasta. Missä on kiihdytysautoilun peruskama, A-, B-, C-,D-, Outlaw- ja pro modified-ryhmä?

    Nämä ovat ryhmät joista homma on alkanut ja koko homman perusta

    Miten voi aloitteleva katuryhmäläinen saada sponsoritukea jos ei saa näkyvyyttä? Niin tietysti jos muistaa sponssi neuvotteluissa mainita et sit pitää maksaa tv-ajasta x-summa euroja :mad:

    Herrat ihmettelee julkisesti lehtien palstoilla ryhmien kuihtumista... :eek:

    PITÄS VARMAAN TEHDÄ JOTAIN... :argue:

    Länsirannikolla homma on otettu omiin käsiin ja katsokaan kilpailijamääriä 8) Onnea sinne..
     
  2. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Onhan se vähän noinkin ,mutta toisaalta pitäis olla kiitollinen siitä että kiihdytysurheilua yleensäkin tulee töllöstä.Itse katon töllöä varmaan n.8 tuntia viikossa ja kyllä noi moottoriurheilut siihen sisältyy.
     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    Nyt jos ajatellaan tän päivän lähetystä eli nitrokisojen ulosantia niin ko. kisoissa ei ollut katuryhmiä lainkaan mukana, promodit oli ja toivottavasti näkyy ens lauantaina töllössä...

    Vaikee on fyyran näyttää katuryhmiä töllössä, kalajoen summernatikoihin on ilmottautunut 2 b-ryhmän autoo, yksi c-ryhmän ja yksi D-ryhmän auto... www.fhra.fi

    Joten vaikee on niitä näyttää jos niitä ei ton enempää viivalle ilmaannu...

    Tarttee kolme autoo per luokka minimissään jotta kisa voidaan ajaa ja jos luokat ei täyty niin silloin siirretään esim. brackettiin...

    Viime vuonna finaalikisoissa oli 6 autoo D-ryhmässä mukana ja niitä kyllä näytettiin töllössäkin...

    Joka tapauksessa se on hyvä että tulee ylipäätään kiihdytystä töllöstä, mua ainakin korpee nää muut ns.moottoriurheilulähetykset niissä kun ei kiihdytystä näy...
     
  4. SlantSix

    SlantSix 1st gear

    Sekin varmaan helpottaisi, jos lähetysaika olisi tunnin ton 1/2 sijasta.
     
  5. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Eikös ens vkl tule toinen puolituntinen samoista kisoista...täytyy myöntää että jo se juontaja sai pahalle päälle ku yritti siinä keikistellä jotenki päin :lol:
     
  6. Camaro^

    Camaro^ 1st gear

    Ite odotin, että olis näkyny vähän muutakin kun moottoripyöriä.... Noh jos ensviikolla tulis. Oli vaan huono jakso, kyl varmaan jotain mielenkiintost joskus viel tulee... Mut töllöstä tulee ihan liian vähän kiihdytystä... Taino meillä ei näy kun 5 kanavaa ja yks niistä on ruotsin eli 4 jota katotaan... Jos olis digiboksi ni ehkä vois näkyä paljon enemmän...Noilta kanavoilta tulee ainoastaa just tolta kolmosen Motor Forum Drag Racing kerron viikos puoltuntii.... Sais vähän enempi tulla ja jotain muutakun motskari meininkii...
     
  7. Gibsonita

    Gibsonita 1st gear

    Vastaisin jos täysin nyt osaisin.

    Mutta selvitän asian... Et miksi vain tiettyjä ryhmiä seurataan. Se on totta, että ohjelma aika on lyhyt tai jos osallistujia on todella vähän ryhmässä niin tylsää näytettävää se olisi telkkarissa.

    Ja yritän jatkossa parantaa olemustani. olematta keikistelemättä.... tää on mun eka tv juttu mitä teen....
    T. Kirsi Autio
     
  8. Gibsonita

    Gibsonita 1st gear

    Niin ja ja se minun piti vielä sanoa, että fyyra maksaa tästä ohjelmasta varmasti aika sievoiset summa... Jos Se ei sitä tekisi niin koko ohjemaa ei tulisi...

    T. Kirsi
     
  9. calkemp

    calkemp Gearhead

    Jatka vaan Kirsi keikistelyä, parempi sä oot kuin joku karvanaama :lol:
     
  10. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Täsmälleen samaa mieltä !!
     
  11. neonisti

    neonisti 1st gear

    Joo samaa mieltä kuin edellinenkin kirjoittaja. Kyllä tuota Kirsiä ihan mielellään kattoo TV:stä 8) Vois siinnä olla huonompikin juontaja. Kannattaa nyt kuitenkin muistaa että ei se kameran edessä oleminen välttämättä niin helppoo ole. :odroll:
     
  12. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    samaa mieltä, mielummin kirsiä katsoo kun jotain ukonkörilästä, miltäs dragsterikyyti tuntui ?
     
  13. Gibsonita

    Gibsonita 1st gear

    Olihan se hienoa! Kaikki tapahtu vain niin nopeesti ja minäkun jännitin vielä... Se oli liian nopeasti ohi. Pitäs päästä uudestaan ku sitä ei jännittäisi niin paljon. Voisi nauttiakin enemmän.

    Vielä hurjempaa minun mielestäni oli seistä siinä lähtökolmiossa, lähettäjän takana kun ne TF lähti... Se tuntu kyllä koko kropassa.

    Kiitoksia!
    Kirsi
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, eipä toi kauheen hyvin näyttäny sujuvan...

    Noh, ei kukaan ole seppä syntyessään joten annetaan pimulle mahdollisuus, johan ko. neiti vastas et ekaa kertaa töllössä...

    Ja se ei oo helppoo vaikka näyttää helpolta...

    Kyllä se siitä petraantuu luulen mä...
     
  15. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    No joo..ihan ok se veti..paremmin varmasti ku mä oisin :eek:
    Ei muistella pahalla... kirsi.. :lol:
     
  16. TiGGer

    TiGGer 1st gear

    hmm.. Kirsi :D Tulee taas sisäpiiri huumoria :lol:
     
  17. Gibsonita

    Gibsonita 1st gear

    onnex ollaan huumori -naisia.... :lol:
     
  18. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Nyt karkaa taas aiheesta :mad:

    Ei sillä etteikö Kirsi ole juontaja paikallaan, kaikki kunnia hänelle...

    Kuka olisi valmis katsomaan satasen sileetä jos kilpailija olisi kirjoittanut rintaan indeksin, tai jos keihäänheittäjällä olisi sellainen..

    Jos mäkihyppääjä ilmoittaisi ihanne mitan ennen hyppyä ja jos hyppäisi pitemmälle niin hylättäisiin! ? ! ? !

    Ja tarkoitukseni oli herätää keskustelua siitä miten on päästetty katuluokat kuihtumaan ja miten lajilla olisi paljon mielenkiintoisempaa tarjottavaa televisioon, kin.. :odroll:
     
  19. triniemi

    triniemi Gearhead

    Eiköhän ne kilpailijat ole itse sinne bracketiin siirtynyt, kukaan on tuskin pakottanut sinne siirtymään. Kustannukset karkaa heads-up luokissa ennemmin tai myöhemmin käsistä, joku on aina valmis sijoittamaan enemmän kun joku toinen. Bracketissa pysyy kustannukset kurissa ja kaikki pääsee ajamaan kilpaa toisiaan vastaan sillä budjetilla mitä löytyy. On toi bracket sekä WCC:n että FHRA:n puolella selkeesti suositunpaa kuin heads-up.
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tästä samasta aiheesta on väännetty useasti eikä se siitä oo selvinnyt mut siinä asiassa oon edelleen samaa mieltä kuin Remmivetokin että katsojan kannalta noi indeksit on ihan perseestä ja "kilpailu" enemmänkin pelleilyä. Ja noihan koskee monia muitakin luokkia kuin vaan brackettiä.
    Eli vieläkään en ymmärrä noita indekseillä leikkimistä, samaa noudattaenhan pitäis esim. rata ja rallikisoissa määrittää minimiaika ratakierrokselle tai pikataipaleelle mitä kuski ei sais alittaa vaikka osaiskin ajaa ja pääsiskin kovempaa :eek: Joten tästä päästiin taas siihen mitä mieltä oon ollut aina että teknisillä määräyksillä noi kaikki luokat tulis rajottaa ja sillä hyvä. Kyllä silläkin tavalla kaikissa muissa moottoriurheilulajeissa homma on saatu pidettyä kustannuksiltaan niin aisoissa kuin on tarvinnutkin. Persaukisten hommaahan toi ei oo kummiskaan.
    Ite toi viimekertainen lähetys oli mun mielestä viimeks ihan katottava, kyllähän siinä aikaansa kulutti ja esimerkiks haastatteluiden määrä suhtessa autojen näyttämiseen oli aika ok eli haastattelut ei vienyt koko aikaa :D
     

Kerro tästä muillekin!