Moottorin Pyörintänopeusanturi (Chevy Van 6,2D)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Lotkotes, 5.3.2006.

  1. Lotkotes

    Lotkotes Gearhead

    Tuli tuas viikonloppuna konetta vähä luurittua ja tuli huomattua että anturille ei tuu minkäänlaasta piuhaa..Mihinkä siitä pitääs piuha mennä??
    Ja miksiköhän se olis otettu pois?? :eek:
     
  2. Vani-91

    Vani-91 1st gear

    Kyllä ne piuhat pitäis mennä siihen samaan johtonippupakettiin kuin muutkin piuhat. Minkäs vuotinen auto on? Toimiiko sulla turbiinin lukko ihan normaalisti vain onko se "korjattu halvalla" ja laitettu vaan on-off napilla? Jos tämä pyörintänopeuden tunnistin on rikki, (uusi maksaa kuten näkyy 290€ http://www.kolumbus.fi/rautakumpu/kaupp ... TURIT.html ) ei turbiinin lukko silloin pelaa. Epäilys on että se on ohitettu ja laitettu lukko toimimaan katkaisijalla.
     
  3. Lotkotes

    Lotkotes Gearhead



    Asiaan tuli lisä selvyyttä eikä se vissii mikää moottorin pyörintänopeus anturi edes oo..Mikähän se mahtais olla?Se on siinä koneen päällä taka osas suodattimen jälkeen ja sellainen 2-napainen liitin siinä tyhjänä "kinnaa"

    Nii...auto -89 entinen bensa..
     
  4. silverado

    silverado 1st gear

    Eikös vss-anturikin vaikuta turbiinin lukkoon?vai..Nythän se sun lukko ei kauhiastí pelaa..
     

Kerro tästä muillekin!