Monster Jam 2006

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Backyard Engineering, 14.10.2006.

  1. Onko kukaan muu menossa,
    me mennään ainakin.
     
  2. Anssi

    Anssi Gearhead

    On.
     
  3. No hyvä,

    mä jo luulin että ei ketään kiinnosta kunnon melu. :rotfl:
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    minä myös
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Me kans, eikä tuu kuin 5 naperoo mukaan...
    Heh, ollaan saatu naperoita lainaksi, näyttää paljon paremmalta kuin mentäs kahdestaan... :D
     
  6. Anssi

    Anssi Gearhead

    Viime vuonna kävin. Areena on naurettavan pieni näille vehkeille... :wc: Ei tarvitse nähdä toiste...
     
  7. Onhan se Areena pieni, mutta missä muaalla Suomessa nää sitten voisi
    esiintyä?

    Varsinkin tähän aikaan vuodesta, kun ovat käyneet omat "mittelöt" oman
    mantereen puolella???
     
  8. MercComet

    MercComet Gearhead

    Vapareita olis kaverilla ollut perjantai-illaksi, mutta suunnitelmiin ei lopulta sopinut! Mutta lopulta olis kuitenkin suunnitelmiin sopinut ja oli kaverin liput mennyt!

    Ei tullut käytyä! :D
     
  9. Stone

    Stone 3rd gear

    Tota kans vähän olen ounastellu, että mitenköhän ne mahtuu vetämään esim. sitä "Race"-osuutta pari autoo kerralla, "Freestylestä" puhumattakaan? Onko se touhu yhtään sinnepäinkään kun telkkarissa? Olen kans ajatellu pentuja viedä sitä kattomaan, mutta jos se on hiljaa edestakaisin prutkuttelua, niin jää menemättä :(
     
  10. No hei!

    Se mitä näkyy telkkarissa, se tapahtuu Amerikassa jossa "areenat" on pikkaisen suurempia kuin meillä täällä pikku Suomessa.

    Täytyy muistaa että olosuhteet ovat hieman toiset meilläpäin maailmaa,
    kuin rapakon takana on.

    Ei silti kannattaishan se kumminkin tulla kattomaan, kuin katua?
     
  11. Anssi

    Anssi Gearhead

    No joo, muutaman auto yli ne pystyy ajamaan (ei juuri 'hyppäämään'). On siis sinnepäin, kuten telkkarissa, mutta ei oikeasti lähelläkään sitä.

    Jos penskoille riittää "isot monsterit", niin eihän ne pety :)
     
  12. HEMI

    HEMI 1st gear

    No se on vähän sama ku laittas viking linen laivan järveen..... :-?

    Pitäsivät jossain ulkokentällä ton niin näkis vähän vauhtia ja kurakin lentäs kaaressa :lol:
     
  13. Make.S

    Make.S Gearhead

    Kaveri kertoi,haukku tilat ja hyndet liian pieniksi,enemman saa irti kun lahtis ajelee traktorilla pellolle... :wink:
     
  14. tammercity

    tammercity Gearhead

    Näsijärvi jäätynee jossain vaiheessa niin siellä sitä tilaa olis parin monsterinkin luistella :lol:
    Piikkirenkaita vaan alle :lol:
     
  15. Käkö

    Käkö Gearhead

    Heh, meillekkin ja meidän penskoille riitti noi tilat ja isot monsterit, skidit sai jokaselta kuskilta nimmarin ja ne oli aivan tohkeissaan...

    Ratahan on pieni mut parhaansa noi taas siellä teki, viihdettä ja vielä kerran viihdettä, prätkät olivatten hyviä kans...

    Ja ne äänet, kyllä kuullosti hyvältä :D

    Mun puolesta ne saa jatkossakin tulla, meillä oli hauskaa ja näytti siltä et monella muullakin oli...

    [​IMG]
     
  16. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  17. illu

    illu 3rd gear

    Hartwall areena on todellakin liian pieni paikka tolle tapahtumalle, mutta jos ei ole mahdollisuuksia mennä amerikkaan kattomaan kunnon touhua, niin kyllä sen METELIN! takia kannattaa käydä areenalla edes kerran.
     
  18. Stone

    Stone 3rd gear

    Kyllähän tuo näyttää ihan asennetouhulta, vaikka tilanpuutteesta kärsiikin! :) Seuraavalla kerralla täytyy tsekata paikan päällä!
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Hartwall Areena on pienin millä nämä monsterit vierailevat. Itse sain tapahtumasta aika paljon irti kun pääsi kulissien takana näkemään alkuvalmistelut, keskustelemaan järjestäjien, mekaanikkojen ja kuskien kanssa. Mielenkiintoinen ja rankka viikonloppu, varsinkin perjantai ja lauantai olivat pitkiä päiviä, ei kellonympärys riittänyt.
     

Kerro tästä muillekin!