Uusimmat tapahtumat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Uusimpia tapahtumia Overdrive.fissä

  1. esmi tykkää käyttäjän Seevu viestistä ketjussa 1958 Chevy Brookwood custom.

    Ilmakamojen pohjalevyn sain tänään aikaseksi. Vielä jäykisteet alle. [IMG] Koko kaukalo täytyy vuorata äänieristematolla. -J-

    31.5.2024 klo 02:33
  2. esmi tykkää käyttäjän Swinger71 viestistä ketjussa 71 Dodge Swinger big block.

    Edellisestä päivityksestä onkin jo aikaa kulunut. Kiirettä on ollut monella rintamalla mutta onneksi on tallissakin saanut jotakin...

    31.5.2024 klo 02:22
  3. fmila tykkää käyttäjän max viestistä ketjussa Super Sportti.

    Jakolan Pete rääkkää taas kissaa ja äänestä päätellen on iso ja vihanen kolli...huh,pitääpä hellettä! Nokka ajettu sisään ja siitä...

    31.5.2024 klo 00:35
  4. Ftw- vastasi ketjuun Nettiautosta bongattua.

    No itsehhän sä otit ne aspenit vertaukseks ekassa viestissä. Eihän se toikaan siisti ole. "Pintamaalausta tehty koska aurinko siniseen...

    31.5.2024 klo 00:31
  5. FiftyOne loi uuden ketjun.

    Kärkinen Lake Party 6.7.2024

    Kesäilta kauniin Päijänteen rantamaisemissa! Livemusiikkia! Amerikan meininkiä! Cruising Kärkisiin! Ruokaa ja juomaa! Järjestämme...

    Osio: Tapahtumat

    31.5.2024 klo 00:12
  6. Mika.V vastasi ketjuun FIA European Drag Racing Championship 2024.

    Muutama kuva ralleista: Sportsman: [IMG] Pro: [IMG]

    30.5.2024 klo 23:16
  7. dart -66 tykkää käyttäjän Swinger71 viestistä ketjussa 71 Dodge Swinger big block.

    Edellisestä päivityksestä onkin jo aikaa kulunut. Kiirettä on ollut monella rintamalla mutta onneksi on tallissakin saanut jotakin...

    30.5.2024 klo 23:08
  8. Pertura tykkää käyttäjän jakulepi viestistä ketjussa Menikö lahjoitus kettulaan?.

    Nyt jäämme henkeä pidätellen odottamaan monologia Minä olen rakentanut useita kymmeniä rodeja mutterista näyttelykuntoon useimmiten...

    30.5.2024 klo 22:24
  9. vernando de hoto tykkää käyttäjän Swinger viestistä ketjussa Menikö lahjoitus kettulaan?.

    Eikö Aulis koskaan tuu tunnetta että on vitun vaikeaa olla noin hyvä kun sä oot ja samaan aikaan niin vitun vihainen kaikille?

    30.5.2024 klo 22:22
  10. flanagan tykkää käyttäjän Swinger71 viestistä ketjussa 71 Dodge Swinger big block.

    Edellisestä päivityksestä onkin jo aikaa kulunut. Kiirettä on ollut monella rintamalla mutta onneksi on tallissakin saanut jotakin...

    30.5.2024 klo 22:19
  11. Slant Sickness tykkää käyttäjän jakulepi viestistä ketjussa Menikö lahjoitus kettulaan?.

    Nyt jäämme henkeä pidätellen odottamaan monologia Minä olen rakentanut useita kymmeniä rodeja mutterista näyttelykuntoon useimmiten...

    30.5.2024 klo 22:15
  12. Fuselage tykkää käyttäjän Swinger71 viestistä ketjussa 71 Dodge Swinger big block.

    Edellisestä päivityksestä onkin jo aikaa kulunut. Kiirettä on ollut monella rintamalla mutta onneksi on tallissakin saanut jotakin...

    30.5.2024 klo 22:07
  13. -71 MoPar tykkää käyttäjän Slant Sickness viestistä ketjussa Mopar 383 venakopan naputus.

    Mut jossei siellä ollut välystä eikä naputus vähennyt liuskamitta välissä niin onko se edes nostajavika? Bensapumppukin osaa ääntää. Ja...

    30.5.2024 klo 22:06
  14. cdv70 tykkää käyttäjän jakulepi viestistä ketjussa Menikö lahjoitus kettulaan?.

    Nyt jäämme henkeä pidätellen odottamaan monologia Minä olen rakentanut useita kymmeniä rodeja mutterista näyttelykuntoon useimmiten...

    30.5.2024 klo 22:01
Lataa...