1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Kiinnostaako E-BODYT ?!

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. Bowhill

    Bowhill 2nd gear

  2. arskazone

    arskazone 2nd gear

    L koodilaiset myös.
     
  3. kimmok2014

    kimmok2014 1st gear

    Kannattaako -70 SE ( JH29 G0B132... ) sijoittaa ? Kaikki pisteosat löytyy , se Racing- tekniikka ( 318 cid ) puuttuu . Onko näkymää , kun on pikkulohko peli vai puretaanko varaosiksi ?

    T. Kimmo Kuortti
     
    Muokattu: 17.7.2017
  4. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Mitä nämä signaalit ovat?
     
  5. Bluestone

    Bluestone 3rd gear

    ... voi voi näitä 1. maailman ongelmia :rolleyes:
     
  6. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Gearhead



    Ei varmaankaan kannata edes purkaa varaosiksi koska ne osat ovat kuitenkin vain G-koodi Challengerin osia ja sellaisia osia jos laittaa esim V-koodi Challengeriin niin sen V-koodi auton arvo laskee suunnattomasti. Ei siis kysyntää osille!
     
  7. johntravolta

    johntravolta 3rd gear

    Mun mielestä auton voi hyvin purkaa ja osat myydä. Menevätpä osat sitten melkoisella todennäköisyydellä samanlaiseen autoon oli se koodi nykyään mikä tahansa. Kun katsoo paljonko näitä koodiautoja on tehty ja moniko on säilynyt, niin melko uskomattomalta näyttää prosentti. Voi olla jopa yli 100%.
     
  8. Bowhill

    Bowhill 2nd gear

    [​IMG]
    [​IMG]
    Mitä isompi koodi niin sitä paremmin se säilyy ja joku siitä tekee vielä auton. Jos ei muuta alkuperäistä jääkään kuin VIN tagi ja runkonumerot. Kovaan hintaan meni ekan kuvan hylsy(n.40.000$), ja jälkimmäinenkin on "restauroitu" :)

    Klooneja ja recreation autojahan on maailma täynnä, mutta kaikki aidot avokattoiset hemi E bodyt aika tarkasti specialistien kirjoissa, liekkö yksi Cuda "hukassa". 70-mallin hemicudia tehty n. 700kpl, ja 400-450 jäljellä, ettei niissä ainakaan Cobra/Bugatti-ilmiö yli 100% jäljellä olevista päde.
     
    Muokattu: 17.7.2017
  9. kimmok2014

    kimmok2014 1st gear

    Kiitoksia asiallisesta palautteesta . Annetaan Challengerin olla tallissa " kokonaisena " . Hyvää kesän jatkoa kaikille ! T. KK
     
    faffeli ja arskazone tykkäävät tästä.
  10. arskazone

    arskazone 2nd gear

    Muokattu: 17.7.2017
    dodgeman tykkää tästä.
  11. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

  12. ilu100

    ilu100 3rd gear

    Jaahas?Tämä onkin mielekiintoinen peli!
    Kainuun miehet Karhuttaa täysillä.
     
  13. BBC

    BBC Gearhead

    On se helppo elää meikäläisen, kun ei tarvi välittää mikä koodi on autoissa.
    Riittää kun 1932 ford original papereissa ja rungossa on 18-alkuinen runkonumero.

    Tokihan saisi lisää jännitystä elämään jos ois noita lätkiä joita vois ruuvailla ristipäämeisselillä vaikka iltaisin ennen saunaan menoa..... mutta kun ei näissä vanhoissa vessoissa ole edes tuommosia lätkiä.
     
    belair1965 ja tb tykkäävät tästä.
  14. ilu100

    ilu100 3rd gear

    Hahaaaaa!Just noin!!!
     
    440Mag tykkää tästä.
  15. Bowhill

    Bowhill 2nd gear

    Pareehan se on siloitella kuulapäävasaralla tuommoiset ylimääräiset peltilätkät, niin oma ja varsinkin muiden elämä helpottuu :)
     
    arskazone tykkää tästä.
  16. arskazone

    arskazone 2nd gear

    Kaikkihan me näistä malleista tän topikin alla digataan,right.Fuck the codes but ehkä ne
    myynti hetkellä joillekkin vaikuttavat?!
    Itselle jos kun tekee,who cares,eller hur?
     
  17. ilu100

    ilu100 3rd gear

    Kaikissa sama ebody,rahamiehet sijoittaa ja toivoo parasta.
    Tavoitteena saada sijoitukselle arvonnousu.
    Onko enää harrastamista vai pitäisikkö perustaa harrastusmielessä rakentaville oma sivusto?
    Vaikka g-koodisten tms.oma......
     
  18. 4spdBcuda

    4spdBcuda 2nd gear

    Itsellä vain ns. "Ännä-koodin automaatti" r/t ja aivan karmee projekti, vaihtoon menee paljon peltiä, eturunkoa yms.....Osa tulee taiwanilaista ja osa vanhaa amerikkalaista metallia. Rahallisesti ja työmäärään nähden ei järkeä ole mutta juurikin omaksi iloksi tehdään sellainen kuin itse haluaa. Orkkistekniikkakin kadonnut aikoja sitten niin pieniä vapauksia voi siinäkin ottaa (512cid ja 4-spd manuaali ja pyrkimyksenä löytää peräksi Dana 60).....Ei pidä ottaa elämää, eikä e-bodyjakaan aina liian vakavasti.
     
  19. Bowhill

    Bowhill 2nd gear

    Tullut tätä topikkia alusta asti seurattua, en ole sijoitusauto keräilijöitä tullut kyllä havainneeksi... Aikalailla suurin osa on autonsa rakentanut, kuka G koodista, kuka V koodista.

    Ikävä totuus vaan on se näiden kohdalla että juuri ne "rahamiehet" ei arvosta viimeisen päälle nuoltua G-koodia, vaan pitää olla isompaa mihin rahansa sijoittaa. Sama hinta ja työmaa kuitenkin tulee E bodyn grillaukselle, lähes tulkoon koodista riippumatta. Ja tuskin kukaan näitä rakentaa tässä maassa rahan teko mielessä, työlleen ei ainakaan palkkaa tule saamaan :)
     
    klunssila ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  20. arskazone

    arskazone 2nd gear

    Joo,oma hommansa ja rahanteko unohdettu jo useampi 'centti' sitten...

    [​IMG]
    lohdutuksena muille joilla ajokausi parhaimillaan myös kärry roikkuu vartaassa..

    AZ
     

Kerro tästä muillekin!