Pontiac Catalina -63 convertible LSX restomod

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Visa, 24.1.2013.

  1. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Tuli vastaan kun selailin vanhoja kuvia koneelta.
    Et onko tämä ollut NST-43 kilvillä aikaisemmin? Semmoisen olen kuvannut Kalajoella 2007.
    Täsmää ainakin. Väri kori/sisusta, vanteet, AC, PW.
    Ja miten saa liitettyä kuvan tähän jos ei omista netin kuvapalvelua?
     
  2. Visa

    Visa Gearhead

    Joo pitää paikkansa tuo NST-43. Laita mulle kuva vaikka Whatsapp 0408363344, nii julkaisen täälä.
     
  3. Visa

    Visa Gearhead

    Jape105 lähettämät kuvat. Aika pitkälle samassa kunnossa auto tuli mulle 2012.
    [​IMG] [​IMG]
     
    rekkamies, LPV, eeko ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. Visa

    Visa Gearhead

    Hiljaista ollut tällä suunnalla, enkä ole saanut edes pestyksi autoa talvisäilön aikana. Nurmikin alkaa jo vihertää paikoin. Osa hankintoja on kuitenkin tehty. Ovien sisälle tilasin kaikki nikaleet Frank Pontiac partsilta. Vanhat lukot ja hissit kun vähän temppuilee. Samoin tulevaisuutta silmälläpitäen ostin sähkökaasuläpän, polkimen ja toisen johtosarjan. Mahdollisesti tilaan vielä flex Fuel anturin, niin menisi sekin samalla. Sähkökaasu varmaan kuitenkin vasta ensi talven juttuja. Josko saisi edes ovia hierottua vähän paremmin istuvaksi ennen ajoon ottoa.
     
    hevimies tykkää tästä.
  5. Visa

    Visa Gearhead

    Oli tuossa viime syksynä vähän ohjelmaa noiden ohjaustehostimien letkujen kanssa. Nuo teräspunosletkut ei ole tehty tehostimen paineille, eikä oikein lämmöillekkään. No sieltähän pumpun päästä letku jysähti liittimestä irti ja hitusen roiski pakosarjoillekkin. Siinä sitten ähkittiin ja puhkuttiin porukalla öljypaloa sammuksiin :D vaurioilta onneksi vältyttiin. Tästä viisastuneena kävin roadmachinesta hommaamassa uudet tarvikkeet. Pykärillä hyvä video aiheesta
     
    -71 MoPar, fenix ja Isamu tykkäävät tästä.
  6. rodhot

    rodhot Gearhead

    Tuossa kun shimmasin M2 hammastangolle oikeat paineet niin tuli mitattua lähtöpaineet 130bar. Kun suositeltu käyttöpaine 50-60bar+ oikea virtausnopeus.
     
    Visa tykkää tästä.
  7. Visa

    Visa Gearhead

    Mitään ei taas ole sen ihmeemmin tapahtunut. Vanha tankki pudotettu paikoiltaan ja uutta mallattu kohdilleen. MaxxEcu Race purkki tuli hommattua kanssa ensi talven päivityksiä varten. Lisäksi täytyy vielä hommata Cancheked mce18 lisäpurkki, niin saan toteutettua myös laatikon ohjauksen tuolla Race versiolla. Näin tulee myös joitakin satoja euroja halvemmaksi, kuin Pro purkki.
     
    Isamu ja Seevu tykkäävät tästä.
  8. Visa

    Visa Gearhead

    Tankki soviteltu paikoilleen ja RST pannat rakentui siinä samalla. Vuototestissä löytyi yksi pieni kraateri, mikä pitää vielä huomenna tigata.
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Pöllyttäjä-73, esmi, Kalja imuri ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Visa

    Visa Gearhead

    Parisen sataa kilsaa ajeltu. Auto rokkaa hyvin ja tuntuu uusi tankkikin ajavan asiansa
     
    Pöllyttäjä-73, maxvo2, Ace66 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!