remmiahdin valtakunta

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 22.2.2003.

  1. SauliK

    SauliK 2nd gear

    laitoin kesällä compille sähköpostia että tartten olds 425 moottoriin bloweri mallin nokan, mallia laahuri ja käytettävyys kaiken a ja ruotsalainen å

    sieltähän suositeltiin kopiota tehtaan 370hp vapari koneen nokasta, ei mitään erikoista ja tällainen sieltä tulikin. ehkäpä tulevana kesänä päästään tavoitteeseen eli rahat on menny ja pullorahoilla ostetulla bensalla remmi jopa hieman vinkaisee
     
    Inlinee tykkää tästä.
  2. Aliexpressistä tuli vastaan Volkkarin nokka:

    Performance camshaft for VW 8V engines

    VW Golf Mk2 GTI, Golf G60, Corrado G60, Golf MKIV 2.0L, Audi 80, 100, 5000, quattro, VW Corrado, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Sharon, Vento, Gol, Pointer, Saveiro 1.6L, 1.8L - 2.0L 8v 1986 on Audi 80,100,5000,quattro

    EA 827 engines Capacities 1781-1847-1984cc

    From 1986
    8v Engines with Hydraulic Followers

    Application: high street - forced induction

    part number: EVCVSW10

    duration intake: 276 degrees

    duration exhaust: 288 degrees

    Intake valve lift: 11.50mm
    Exhaust valve lift: 11.70mm

    lobe centers: 110 degrees

    valve timing

    intake open: 25 degrees

    intake closes: 71 degrees

    Exhaust open: 70 degrees

    exhaust close: 38 degrees

    Valve clearance: hydraulic lifters

    Base circle: 34mm

    made of 1045 quenched steel

    billet machined

    52-58 HRC

    IMPORTANT: this is a performance camshaft, not a OEM replacement, installation may require ECU work, cylinder head work, special lifters and springs, no instructions included, no other parts included


    Tossa näyttää olevan 12 astetta enemmän pakopuolella.
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Itsellä oli tollanen nokka 1.8v turbossa. Ja tämä oli Cranen suositus.
    [​IMG]
     
  4. Minkä merkkinen se sun nokka sitten oli? Toin Cranen nokka on kyllä melko hurja..
     
  5. EDIT: Taisin ymmärtää sun viestin väärin. Eli toi Cranen nokka oli sulla.
     
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Jep Cranen nokka. Ja toi oli lievempi mitä suosittelivat rajumpaan kokoonpanoon. Muistaakseni rajumpi oli joku 310 yms...
    Mutta se mikä toimii vaparissa, toimii myös turbossa.
    Tolla kokoon panolla 1.8v GTI, G60 männän ja kanget, toi nokka Mitsun Volvo T5 turbo, olikohan Tdo4-hl16 jotain, ei muista enää. 0.6 ahdoilla 239hp. Ennen nokan vaihtoa 209hp, samoilla ahdoilla yms koskematta mihinkään.
     

Kerro tästä muillekin!