Volkswagen taro m57

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja SavosGARAGE, 12.9.2023.

?

Onko mielenkiintoinen projekti

  1. Todellakin

    2 ääntä
    66,7%
  2. Ei

    1 ääntä
    33,3%
  1. SavosGARAGE

    SavosGARAGE 1st gear

    Löytyskö täältä tietoa käykö hiluxi taron vertailuaajoneuvona? Kyseiseen autoon asennettu m57d30 moottori, hiluxin omalla r151 laatikolla ja tämä paketti pitäisi muutoskatsastaa, eli eikös uusien säännösten mukaan tehopainosuhteella pitäisi muutoksen olla mahdollista? Kaikki tehty asiallisesti ja auto TÄYSIN läpikäyty.
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tuskin käy, kun sehän on ihan eri merkkinen ja mallinen vaikka todellisuudessa onkin saman valmistajan samaa mallisarjaa.
    Mutta Taroahan on sillä 2.4i (22R-E) koneella, mikä lie tehokkain, saman sarjan hiluxissa tiettävästi 3VZ-E mutta miten se tehopainosuhteeseen sitten vaikuttaa.
     
  3. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Offipalstalla ollut useamman kerran juttua näistä. Hiluxi ei käy tarolle verrokiksi.
     

Kerro tästä muillekin!