727 vahvistus/kunnostus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja TMK, 5.2.2019.

  1. TMK

    TMK 2nd gear

    ostos korini näyttää nyt suunnilleen tältä, mutta kyselen vielä suomestakin ennen kuin tilaan. nämä siis crt:ltä

    -3,8 lever
    - heavy duty band strut
    - front flex band red lining
    - ultimate sprag
    - bushing master kit
    - washer master kit
    - super cooler
    - deep steel pan
    - reduilt kit-race

    http://coperacingtranscom.ipage.com/?product=727-rebuild-kit-race-71-up

    sitten tuolla on noita koneistojakin esim.
    http://coperacingtranscom.ipage.com/?product=crt-727-904-pro-street-automatic-shift-valve-body

    sitä lähinnä mietin että onko järkevämpi ostaa tuollainen koneisto vai se shift kitti tf2?
    varmaan ovat suunnilleen vastaavat? hintakaan kun ei pahalta kuulosta.

    tuohon tf2 shift kittiin suosittelevat jotain jäykempää pakki servon jousta ja retaineria, pitäskö hommata jos päätyy shift kittiin, koneistossa näytti kuuluvan kauppaan

    mitenkä tuo helojen laitto? meneekö ihan hylsyillä hakkaamalla vai tarviiko oikeat asennus vehkeet. vai kannattaako käyttää koneistamolla.

    sit mitä on nuo thrust washerit? onko nuo jotain laakereita tai väljys levyjä vai mitä. :oops:

    netistä löytyi hyviä rebuild videoita joten en hommannut ohje kirjaa, osasin purkaa ja luulen jopa osaavani kasata tuon noilla videoiden ohjeilla :)

    mitäköhän noitten osien kuletus kustantaa verojen lisäksi?
    muutama satku?
     
  2. sangi74

    sangi74 Gearhead

    itellä sama lista ois hankinnassa paitsi ilman öljypohjaa ja lauhdutinta.jos oot udellu suomenmaalta hintoja niin viitsitkö vähä kertoo minkä hintasta oli ja mistä
     
  3. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Onko kaikilla niin hyvä tuuri että on tehtaan HD-laatikot aihioina kun kukaan ei ole maininnut nelipyöräisiä planeettoja?
     
  4. sangi74

    sangi74 Gearhead

    mulla etu 4 ja taka 3 pyöränen yritin vakoilla et minkä vuotinen loota mut en vielä saanu selville pk 4???424 5521 2189
     
  5. sangi74

    sangi74 Gearhead

    näyttäs olevan 76-77 H/perf jotain
     
  6. TMK

    TMK 2nd gear

    Siis mullakin edessä 4 ja takana 3.
    Onko ok vai pitääkö vaihtaa taakse 4 pyöränen?
     
  7. TMK

    TMK 2nd gear

    Ja mikä etu noilla muuten saavutetaan kun on 3,4, ja 5 pyöräsiä? Ei oo tullu perehyttyyn laatikon toiminta periaatteihin. Vain korjaus ohjeisiin :)
     
  8. Ck

    Ck Gearhead

    Ne on vahvempia, mut kyl se 3 rattainenkin kestää hyvin tehoja. Liimaradalla ja sitten kun on paljon tehoa vois tarvita 4 tai 5 rattaista
     
  9. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Itse olen perustellut noitten HD-planeettojen laittamista laatikkoon siten että kapitalisti on ollut kapitalisti 60-luvullakin. Yksi reikä lisää planeettarunkoon, yksi pikku planeettapyörä, yksi akseli ja neulalaakerit ovat merkinneet lisää työvaiheita ja materiaalikustannuksia ja silti tehdas on nähnyt sen paremmaksi ratkaisuksi lisäkustannuksista huolimatta.
     
  10. Pietsi

    Pietsi Gearhead

  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kapitalisti on ilmeisesti laskenut että se yksi rulla lisää säästää koska jos lootat paukkuu paskaksi niin maine menee. Katuvessassa jolla käydään satunnaisesti stripillä se 3 rullanen kestää isältä pojalle.
     
  12. TMK

    TMK 2nd gear

    Nyt lähti osa tilaus.

    Tuossa transgo tf2 kitin selosteessa on tällänen lause:

    Crt recommends a heavy duty reinforced low reverse servo spring retainer not included In this kit.

    Suositteleeko nuo siis vaan tuota retaineria, vai jousta ja retaineria, vai koko servoa o_O

    Tilasin kuitenkin jousen ja lukitsimen

    Ostoskori siis tällänen lopulta

    3.8 lever
    Heavy duty band strut 2 gear
    Front flex band Red lining
    Ultimate spräg
    Bushing Master kit
    Washer Master kit
    Washer shim end play
    Rrbuild kit race
    Transgo tf2 shift kit
    Low reverse HD servo spring
    Low reverse HD servo retainer

    694 dollaria
    Saas nähä mitä maksaa tuonti ja verot

    Öljypohjan ja jäähdyttimen tilaan suomesta.

    Ois varmaan nuo kaikki muutkin saanu suomen maalta mutta en jaksanu enää kysellä. Netti kaupasta on helppo ostaa:D
     
    xarper tykkää tästä.
  13. TMK

    TMK 2nd gear

    Onko tuohon etu rummun männän painamiseen jotain vippa konstia normi työkaluilla. Vai pitääkö hommata oikea työkalu?
     
  14. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Mulla oli kolme ruuvipuristinta millä painoin jousta kasaan.
    Niillä sai purkautumaan ja koottua, mutta kovin varma viritys se ei ole.
    Olin kyllä aikeissa tehdä työkalun. Loota tuli jo kasattua ennenkuin sain aikaiseksi.
     
  15. TMK

    TMK 2nd gear

    Viime viikolla tuli tilaus postiin. Ultimate sprag puuttui paketista :mad: laittelin sähköpostia niin lähettivät kyllä perästäo_O

    Tosta kasaus rasvasta? Käynkö sen vaseliinin naisten osastolta vai motonetistä? :eek: että tulee nyt oikeanlaisella kasattua
     
  16. TMK

    TMK 2nd gear

    Ja loota öly, joskus vuonna miekka kun tuolla ajelin niin käytin Teboil fluid d dexron II
    . Onko käypää öljyä?
     
  17. Ck

    Ck Gearhead

  18. Pietsi

    Pietsi Gearhead

  19. sangi74

    sangi74 Gearhead

    mitä tuli kustantaan rahteineen ja tulleineen pitäs itekki just tilailla osasia aikalailla sama lista mikä sullaki
     
  20. TMK

    TMK 2nd gear

    Noin 850e kaikkineen. Saa nähä joutuuko tuosta sprägistä pulittamaan jotain lähetys maksuja vielä. Kun lähettivät jälkikäteen
     

Kerro tästä muillekin!