Sikaflexillä takaikkunan tiivistäminen - Mitä teen väärin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja syysmies, 20.7.2006.

  1. syysmies

    syysmies 1st gear

    Niin. Näin olen nyt antanut itselleni ymmärtää, että tu itse tilkitseminen on ajanhukkaa ja olenkin nyt metsästämässä toista lasia varmuuden vuoksi jos tuo vanha hajoaa. Olen viemässä ammattiliikkeeseen. TIP TOP autoon Espooseen.
     
  2. 280471

    280471 1st gear

    vaihda tulpat .
     
  3. syysmies

    syysmies 1st gear

    Huumoripläjäys :odroll:
     
  4. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Kukaan ei näköjään ole muistanut mainita pohjustusaineesta. Eli sikaflex tai muu saattaa pitää tiivisteen ja korin välissä, muttei lasissa. Jouduin vastikään korjauttamaan oman liimalasin. Se oli vaihdettu Saksassa 2001 ja toimikin ihan moitteettomasti. Viimetalvena aloin ihmettelemän outoa natinaa ja keväällä lasia pestessä ihmettelin, kun se joustaa :-? Liimaus oli pettänyt koko matkalta ja lasi-Pekka totesi, että yleistä Saksa-autoissa. Karvakädet vaihtaa laseja parkkipaikoilla ja jättää pohjustusaineen pois. Jos lopputulos kestää pyhättömän viikon, niin hyvä.
    Mun tapauksessa irrotus, puhtaaksi kalttaus ja pesu, pohjustus ja ja uudelleen liimaus maksoi 80 euroa. Auton saa hakea seuraavana päivänä liiman kuivuttua.
    Vähän halvemmalla ehkä pääsee, jos tekee itse, mutta todennäköisesti et tarvi pohjustusainetta enää koskaan, liima kuivuu tuubiin ja lasin halkeamisesta tai vuodoista vastaat itse.
     
  5. 4dtolppamies

    4dtolppamies Gearhead

    Niin ja eikös Sika-tuotteita ole monenlaisia, olet varmaankin käyttänyt sitä lasinliimaukseen tarkoitettua Sikaa? Tiedä häntä sitten onko niissä mitään eroa kuin tuotenumero ja nimi...
     
  6. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Oman auton lasi oli tiivistetty sikamassalla muutamaan otteeseen ja sitte tuli ilkeä halkeama kuskin kohdalle tuulilasiin.

    Lasiliikkeen mies sano miulle et joutu ensimmäistä kertaa potkasemaa lasin paikaltaa. :rotfl:
    Ei taia siis iha helposti sika luovuttaa..
     
  7. Piru

    Piru 1st gear

Kerro tästä muillekin!