-88 blazer 5,7

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Naukkis, 10.6.2005.

  1. Naukkis

    Naukkis Gearhead

    oisko kellää ohje arvoa yksipisteruiskun tietokoneen moottorinlämpöanturin mittaukseen?
     
  2. kane

    kane 1st gear

    Tämä pätee ainakin 6.5TD mittaukseen. Ihan varma en ole onko bensa sama... mittaa jollain lämpömittarilla jäähdytysnesteen lämpötila.

    ECT Temperature vs. Resistance Values

    ºC ºF Ohms
    100 212 177
    90 194 241
    80 176 332
    70 158 467
    60 140 667
    50 122 973
    45 113 1188
    40 104 1459
    35 95 1802
    30 86 2238
    25 77 2796
    20 68 3520
    15 59 4450
    10 50 5670
    5 41 7280
    0 32 9420
    -5 23 12300
    -10 14 16180
    -15 5 21450
    -20 -4 28680
    -30 -22 52700
    -40 -40 100700
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    kiitos
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    No niin, eipä ollu lämpöanturissa vikaa, mutta missähän voisi olla ?
    auto hummailee tyhjäkäyntiä ja nykii aika rajusti ajettaessa ja eikä vedä kunnolla vikavalo ei pala, käynti korjaantuu kun lämpöanturin johdon ottaa irti ja auto toimii muuten normaalisti paitsi vikavalo palaa ja tyhjäkäynti on korkealla. Onko kellekkään sattunut moista vikaa? , kaasuläppä akseli on aika väljä . mistä kannattais alkaa etsiä ,voiko tyhjäkäynnin säädin tehdä tollasta?
     
  5. Naukkis

    Naukkis Gearhead

    oho, unohdin kirjautua
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    kuinkkaan tuo olis jos lämpöanturin johto olis rikki, lähinnä liika resistanssi tulis mieleen?

    sillonhan ecu taitas saaha liian suuren jännitesiknaalin ja käyttäs konetta hieman rikkaalla. piuha kun on irti niin olis sitte "vara-arvolla"...
     
  7. j_n

    j_n 3rd gear

    Mulla oli just samat viat. Oli lambda anturi rikki.
     

Kerro tästä muillekin!