Chevy K10 -80 lämmityslaitteen säätimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja lucifer74, 17.9.2005.

  1. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Tossa on ollut ilmastointi eli läpät liikkuu alipaineella, siis silloin kun systeemi toimii..

    Nyt hikisukat kärtsää ja lasit on jäässä. :mad:

    Kysymys 1:
    Tarviiko tohon vaihtaa koko kennosysteemi jos haluaa ilmanohjausjärjestelmän toimivan vaijerilla?

    Kysymys 2:
    Jos vaijerisydeemi on liian työläs (ei jaksa koko kojelautaa purkaa),
    niin mistä tohon alipainehässäkkään tulee alipaine, suoraan imusarjasta vai onko joku kuristin välissä?

    Kysymys 3.
    Toimiiko läpät vain alipaineella ja sähköliitännät liittyy ilmastointiin?

    Kenties tyhmiä kysymyksiä ja varmasti hankalia mutta kun ei ole vielä mitään korjausoppaita hankittuna niin pakko huudella täällä.

    Saa tarjota jos on ylimääräisenä päteviä korjaamokäsikirjoja. Haynes ei oikein vakuuta mutta pitää käydä tutkimassa olisko siinä sähkökaaviot..
     
  2. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Eipä ollut Alfamerin kirjasta apua..

    Eikö kukaan ole koneen ääressä?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    jätä vaijerit mopopojille.onko man.ilmastointi vai autom(climate control)ota lämppärin vipujuttu ulos kojetaulusta niin näät koko idean.sähkö ja alipainekytkimet on siinä.imu tulee imusarjasta,yleensä välissä on musta muovi säiliö(pallon kokoinen)jos saat jostain alipaineen ettei tarvii konetta käyttää tallissa tuntitolkulla.sitten ei muuta kuin käännät esim defrost asentoon ja seuraat letkua käyttövivulta että menee oikealle alipainekellolle.(kokeile manuaalisesti milloin kääntää t.lasille)jne,helpompi tehdä kuin neuvoa.ps helpompi alipaine kuin vedät naruja joka kelloon,
     

Kerro tästä muillekin!