GM rattiputkiongelmaa - Uusi ongelma alempana viestissä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja HT, 20.11.2014.

  1. HT

    HT Gearhead

    84 Caprice kyseessä. Purin ratin ja sen takana olevat härpäkkeet pois ja nyt olen kasannut ne takaisin. On vaan semmoinen ongelma, että jäi ylimääräinen osa enkä kuollaksenikaan muista mihin se tulee:
    [​IMG]

    Johonkin siihen vilkkuhässäkkään tai sen taakse se tulee, mutta kun ei paikka löydy.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re: GM rattiputkiongelmaa

    Toimiiko lyhet/pitkät valot normaalisti?
     
  3. HT

    HT Gearhead

    Re: GM rattiputkiongelmaa

    En tiedä kun kaikki valot on purettu pois, ja paljon muutakin.
     
  4. tabs

    tabs Gearhead

    Re: GM rattiputkiongelmaa

    Ei nyt muista tarkasti, mutta eikös tommonen tinni ollut siinä virtalukon tienoilla joka soittaa summeria jos jätät virrat päälle ja avaimet paikalleen...
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re: GM rattiputkiongelmaa

    ^ jos on niin nappaa se summeri irti. Mua sylettää noi summerit. Käyttiksestä otin kaikki irti, tosin valojen summerin laitoin takas kun yks aamu oli akku tyhjä..
     
  6. auburn

    auburn Gearhead

  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re: GM rattiputkiongelmaa

    ^ eli tarpeellinen osa?
     
  8. HT

    HT Gearhead

    Re: GM rattiputkiongelmaa

    Olipa loistava linkki. KIITOS PALJON!

     
  9. HT

    HT Gearhead

    Re: GM rattiputkiongelmaa

    Uusi ongelma...

    Jousen alla on laakeri. Siihen laakerin ja jousen väliin tulee kaksi osaa:
    Sellainen sormuksen näköinen ja sitten toinen sormuksen näköinen, jossa on kynnet. Mitenkä nämä oikein tulee? Alimmaiseksi tulee sormus ja sen päälle kynsisormus, mutta:
    Jos laitan kynsisorumuksen toisen sormuksen sisään kiinni ja yritän sitten laittaa sen laakerin sisään, ei mene.
    Jos laitan ensin sormuksen laakerin sisään, ei kynsisormus mene enää sormuksen sisään.

    Auttakee... :oops:

    Tuolla vielä kuva. Osat 10 ja 11.

    http://z.about.com/w/experts/Steering-Column-Repair-2047/2009/04/gm-upper-brg.gif
     
  10. HT

    HT Gearhead

    Problem solved.
    Ensin sormus sisään.
    Kynsisormus perään.
    Puristimella pänninki päälle.
    Tilttiä ylös alas, kuuluu naps ja setti asettuu paikalleen.
    Kiristetään lisää.
    Sitten vaan rengassokka paikalleen.
    jne...
     

Kerro tästä muillekin!