Buick -65 fullsize pyöränkulmat?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja pastem, 5.7.2015.

  1. pastem

    pastem 1st gear

    Terve,

    Löytyisikö joltain arvoja -65 buickin (Wildcat) pyöränkulmille? Hakua koitin käyttää, mutta ei natsannut. Tuntuu syövän myös eturenkaita aikalailla. Takarenkaiden tai lähinnä sen toisen kulumiselle on syy selvillä :)

    Pasi
     
  2. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    tehtaan arvot lienee senajan renkaille, oisko se sen yleispätevä pari milliä aurausta nyky rattaille, muut kulmat tapauskohtaisesti...
    paljos siellä nyt on ja mihin suuntaan?
     
  3. pastem

    pastem 1st gear

    Rullamitalla mitaten tällähetkellä on pikemminkin haritusta kun aurausta. Muista ei mitään tietoa. Jotkut yleispätevät arvot kyllä käy niin olisi jotkut esittää kun menee mittauttamaan/säätämään. Kovin vankka luotto ei siihen ole, että noista rengasliikkeistä löytyy arvoja näille. Osaamisenkin kanssa voi olla heinäkuussa vähän niin ja näin.
     
  4. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    jos et tartte hienoa printattua lappua kulmista niin mitä tuota mihkään vie. sullahan on jo mittalaitekin olemassa, laita vaan 2 nuppineulaa rattaisiin tai merkkaa joku kuvion reuna ja mittaa väli edestä ja takaa samaltakorkeudelta niin sulla on melkoisen tarkka mitta auraus/harituksesta. säädät sinne sen 1-2mm auraamaan niin melkovarmasti ei voi huonontua ainakaan.
    toinen käsipari jossa peukku oikeallapaikkaa helpottaa...

    jos vielä syö ratasta tai huononee ajoominaisuus niin sit lakki kourassa kyselemään pajalle jotta jos muukki kulmat tarkistaa... tai jos suora lattia löytyy itellä niin vatupassilla tutkii pysty kulmia vanteen reunasta josko esm. jompikumpi poikkeaa toisesta + säätöä
     
  5. Kimmoh

    Kimmoh Gearhead

    Moro

    Service manuaalin mukaan kokonaisaurausta 7/32"-5/16", Caster +1 aste ja Camber +1/4 astetta.

    T.Kimmo
     

Kerro tästä muillekin!