Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Poni -69

    Poni -69 3rd gear

    Moron

    Uutena -03 Ramin omistajana ny tutustunu laitteeseen ja tekniikkaan,järeempää kaikin osin ku vertaa nuihin muihin aiempiin harrastevehkeisiin,tosin tämä tuli taloon ihan käyttöpeliksi :)
    Tarkotus täsä tehä syksyn aikaan täyshuolto,öljyt ja suotimet koneeseen ja lootaan ja kysymys kuuluuki et onnistuuko tuo pantojen säätö laatikosta ihan suoraan noilla interwebistä haalituilla ohjeilla,kiristys tiettyyn momenttiin ja sitte pakkia tietty kierrosmäärä? Pitäskö mun tietää/osata vielä jotain lisäks?
    Kaikki muut suodatin ja öljyjutut on selevää..
    ja 48RE on loota mutta senhän te jo varmasti tiesitteki.
     
  2. xterror

    xterror Gearhead

    Onnistuu,muistat vaan ekaks herkistellä jengat jos ei lukkomutteri kierry nätisti(helpottaa sen torxin paikallaan pitoa).
     
  3. Poni -69

    Poni -69 3rd gear


    Vielä varmistuksena..
    Etupanta 8Nm,1 3/4 kiekkaa takas ?
    Takapanta 8Nm,3 kiekkaa takas ?

    Kiitoksia..
     
  4. kvt

    kvt Gearhead


    Kyllä se soitin hyvin toimii, oli helppo asentaa kameroineen päivineen ja toimintoja on vaikka miten paljon. Ainoa ongelma on, että nyt kun löytyis kaikki radiotaajuudet, niin vastaanottoteho on tällaisessa aika huono. Mutta autoonkin kai saa jonkin antennin vahvistimen tohon väliin, mutta en ole vielä ehtiny hankkimaan mistään.
     
  5. Ck

    Ck Gearhead


    Vielä varmistuksena..
    Etupanta 8Nm,1 3/4 kiekkaa takas ?
    Takapanta 8Nm,3 kiekkaa takas ?

    Kiitoksia..[/quote>]

    Noilla toimii. Helppo siinä vaiheessa tarkastaa kun pohja on poissa. Sinne etupannan vipuun jää sentin verran löysää.
     
  6. Poni -69

    Poni -69 3rd gear


    Jeps,kiitoksia ja näillä mennään!
     
  7. dell

    dell 1st gear

    Monivamma Ram. Eilen tuli haettua leima paperiin, oli ollut kolme vuotta katsastamatta jostain syystä. Pari vikaa taas korjattu. Vetarin stefa takaa, jarrusylinteri ja uudet liinat. Nyt sitten hävis turbosta paineet. Vihellys kuuluu konehuoneesta. Olisko menny putki halki tai liitos löystynyt. Pitää vilkaista huomenna.
     
  8. sepi74

    sepi74 1st gear

    JARI V. sää muutit keinujen vipusuhdetta niin mitä siitä tulee kun sun nokkalla plus vipojen muutoksella tulee? onko pelkkää puuroo :) aattelin ny ottaa männän päältä / imuventtiilin kohalta 0.20 tai vähän enenmmän varmuuden vuoksi sen alkuväännön voit unohtaa :) :)
     
  9. M_S

    M_S 1st gear

    Mulla on Hamilton 188-208 keppi ja kuulaa siirretty 1.1mm lähemmäs... ei kilise.... :)
     
  10. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Oisko kellään vinkata mistä löytyisi NIIN iso avain että sais noita raidetangon päitä auki? Siis sitä "leukaa" tai "haarukkaa". IKH:lta löytyi mut vain "Kukkoja" ja hinta hipoo 200€..Motonet/bilteema vehkeet ei ees aukea tarpeeksi..
     
  11. villeri

    villeri 2nd gear

    ite saanu -95 raidetangon päät irti kartiolta ihan vaan 1.5kg lekalla. avaa vaan mutterin ja lyö siihen korvan ulkopuolelle kunnon tällin niin kerrasta putoo.
     
  12. SB 340

    SB 340 2nd gear

    OK! Kiitti, pitää laittaa leka heiluun :)
     
  13. smgt

    smgt 3rd gear

    ja jos ei halua hajottaa mutteria niin kangella painattaa niveltä pois ja lyö kartion kylkeen.
     
  14. villeri

    villeri 2nd gear

    ei se mutteri tosta hajoo ku lyö siihen korvan kylkeen vaan.. suoraa edestä ku lyö niin hyvä on.
     
  15. smgt

    smgt 3rd gear

    joo. :D luvin että sinä oot siihen mutteriin lyöny :D
    samalla tavalla oot sinäki irrottanu ku minäki näköjään
     
  16. dell

    dell 1st gear

    Mistä saa heti heti output speed sensorin luultavasti 48 laatikkoon?
    Eli ram 3500 4*4 -97 jos se nyt on toi loota.
     
  17. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

  18. Jakkehh

    Jakkehh 2nd gear

    Voisin veikata, että vm 97 autossa on 47RE loota.
    47RH/RE lootaan nopeusanturin Mopar osanumero on 4800879 mikä näyttäisi vastaavan Jamantin myymään.
     
  19. konty

    konty 3rd gear


    Täältä löytyy 46 47 48 re laatikolle sopiva anturi h.20e
     
  20. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Kiitti vinkistä! Hyvinhän se lähti. Tosiaan haastetta lisäs se, että koko etuakselisto on irrallaan lattialla pyörien päällä, autosta irti purettuna :D
    Tosta palovauriosta irroteltuja osia hiljaksiin siistin..
     

Kerro tästä muillekin!