Buick stw-85 oire kaasu pohjas

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja gmstw, 20.7.2013.

  1. Substitute

    Substitute Gearhead

    Paluuletkun poistaminen saa mahdollisesti aikaiseksi satunnaista kaasarin tulvimista.
     
  2. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Kuis yleistä on et näissä farkuissa on paluuletku polttoaine puolella, onko jokin vuosimalli raja tai california malli ?
    Mulla ei tässä omassa -81 ole mitään paluuletkuja on vaan hiilikanisterin letku kuskin puolella.
     
  3. Substitute

    Substitute Gearhead

    Hyvin yleistä, vaikka bensapumpuksi olisi vaihdettu paluulinjaton mallikin, niin usein sieltä auton alta löytyy jämät vanhasta paluulinjasta. Joskus 70-luvun alussa vielä meni silleen, että kutoskoneautoissa sitä ei ollut, mutta kasikoneisissa oli. Arvelen että se saattoi johtua siitä, että kutoskoneisten bensapumpun paine oli ehkä matalampi ja bensan kaasuuntumisilmiötä (paineistettuna) ei silleen olisi ollut.
     
  4. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Täytyypä tutkia tarkemmin apukuskin puoleista runkopalkin päällistä seuraavalla kerralla kun auton alla tulee käytyä, vaikka en muista siellä nähneeni kuin yhden putken.
    Kuskin puolella menee sitten jarruputki ja hiilikanisterin putki.
     
  5. gmstw

    gmstw 1st gear

    Mä vedän nyt kannet kiinni 176Nm, tai onks se iha päin perset
     
  6. DD6

    DD6 Gearhead

    Ensin 122Nm, siten 176Nm.
     
  7. gmstw

    gmstw 1st gear

    Oho, käyntiin lähti ku palmun alta. Pikkasen huono tyhjänkäynti mut kokoajan parantunu, 5km ajanu =D
    Lämpimänä ja kylmänä lähtee käyntiin paremmin kuin enne ja muutenkin pirteempi, oiskohan se sitten ollu toi vanha pensapumppu. Uusi ongelma on sähköpuolel, ajovalot päälle niin kaikki palaa, vilkut, pitkät.... toivottavasti maadoitus vika
     
  8. gmstw

    gmstw 1st gear

    Tuli jako kateltu ku niin lämmin talvi ollu. Ja moottori ku pyörittää niin helvetin kauan kestää enneku jakaja liikkuu. Voi vidu, keväl sit jakoremppa
     
  9. gmstw

    gmstw 1st gear

    No ei valita enää hana pohjassa, ehkä pikkasen. Tai sitten on iskeny luulotauti. Tyhjäkäynnillä käy hyvin mut tippuu melko matalaksi muutaman minuutin pääst mut nousee pikkuhiljaa takaisin, muutaman kerran sammunu(lämpimänä) Lämmöt pikkasen nousi maantieajos korkeemal kuin viime vuonna.
     

Kerro tästä muillekin!