Gran Torinon startti kyssäri.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mr.muscle, 20.2.2015.

  1. mr.muscle

    mr.muscle 3rd gear

    Tämä ehkä menis paremminki tonne sähkölaitteisiin mut... :odroll:
    Eli semmonen kysymys et sopiiko 73 torinoon tommonen mini tehostartti esim noi powermasterin tekeleet vai onko parempi sopimaan tommonen niiden alkuperäistä vastaavan näkönen möykky....entinen alko syksyllä temppuamaan ja nyt jää jumiin muutaman pyöräytyksen jälkeen.....kone 351C pitkillä peltisarjoilla ja laatikkona c4. ainaki melko ahtaan olonen paikka ku eilen aloin irrottelemaan.pitää p.sarja näköjään irrottaa et sopii möykky tulemaan pois...
     
  2. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Powermaster mahtuu paremmin ja on hyvä. Joskäytät orginellia starttirelettä niin esim kuparilätkällä yhdistät startissa olevan heräte navan + napaan.
     
  3. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Miulla mahtu tulemaan cougarissa pitkien sarjojen kanssa irroittamatta pois. Ja pm meni paikalleen helpommin ku on pienempi.
     
  4. mr.muscle

    mr.muscle 3rd gear

    Ok hyvä homma...pitää laittaa mietintään tuo tehostartti jos tarvetta nyt tulee...joo ei sopinu tuossa tulemaan mitenkään päin startti pois sarjan ja laatikon välistä.no siinä kun sitä pyöritellin ni löytypä sit kait syysiihen et alko oireilla toi startti...jo aattelinki ku viimetalvena ton remppasin ja toimi pirun hyvin ni oli virtapiuhan kuori ottanu lämpöjä ja sulanu osanmatkaa sekä oli kaapelin kiinnitys mutterin jenga antautunu ni oli huono kontakti ja liitos umpiruosteessa....et silleen.piuhan vaihtoon ja testaamaan...
     
  5. VeeM

    VeeM 1st gear

    Muistutus että 351C (Cleveland) startissa on kierre ylemmässä kiin.reiässä
    ja 351W (Windsor) startissa on molemmat reiät kierteettömät. En ole ikinä
    joutunut vaihtaan ko. startteja mutta varmaan noilla asioilla on jotain
    merkitystä. Ns. tehostartit (on käytössä n. 1992 jälkeen alun perin) kyllä
    avittaa käynnistysongelmissa mutta aina pitää lähteä tarkistaan alusta asti eli virtakaapelit ja maadoitukset kuntoon ekana niin voi loppua myös
    nuo käynnistysongelmat siihen.
     

Kerro tästä muillekin!