Mistä tietoa montako samanlaista autoa rekisterissä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja konepyorailija, 28.1.2008.

  1. konepyorailija

    konepyorailija 1st gear

    Mistä saisi tietoa montako samanlaista autoa kun oma on rekisteröitynä suomessa. Kävin aken sivuja selailemassa mutta en sellaista kohtaa löytänyt.
    Olisi mielenkiintoista tietää montako -79 Mustang Cobraa 2,3 turbolla saattaa liikenteessä tulla vastaan.
     
  2. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    mä olen ainakin vielä viime vuoden puolella saanut soittamalla aken maksulliseen palvelunumeroon.

    Ilmaiseksi netistä ei mun käsittääkseni saa mitään aken tietoja.
     
  3. kingsway

    kingsway Gearhead

    Aken tiedot on sitten vain ja ainoastaan suuntaa-antavia.
     
  4. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    jep, etkä todella saa tietoosi että montako on juuri tällä koneella ja turbolla ja samalla varustetasolla......
     
  5. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Pelkkää Valiant MERKKISTÄ autoa oli kaksi :eek: Plymouth valiantteja taas oli aikalailla enempi :rotfl: Johtunee siitä että vielä vuonna 62 ei tekstiä "plymouth" löydä autosta suurennuslasillakaan....
     
  6. Jukkis73

    Jukkis73 1st gear

    Rekisteriotteessa mulla mainitaan auton merkiksi ainoastaan Ford Convertible.. Montakohan pirssiä AKELLA on tiedostoissaan tommosella tiedolla? :eek: Kaikenlaisia malleja ne konttorilla keksiikin... :-?
     
  7. MustangGT

    MustangGT Gearhead

    Havaintoja tuommosista on 3 mutta voi niitä olla enemmän....
    Ake ilmoittaa mitä sattuu...mullakin -76 Granada ja rekisteriotteessa (uudessa) lukee pelkästään Ford -76 :lol: :lol: :lol: Niitä on siis muitakin :D :D :rotfl: :rotfl:
     
  8. dundar

    dundar Gearhead

    Onkos vielä nykyään mitään paikkaa mistä näitä tietoja voisi kysellä?
     

Kerro tästä muillekin!