Rojun myynti ja paalaamisella uhkailu...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja toyopet, 24.10.2008.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ainiin, unohdin yhden jutun, kirjoitusten lainaamisen, madmike lainaa kirjoituksen kuin kirjoituksen, edelleen madmiken sanoin, keep it coming :p

    Oho, laitoin hymiön...

    Ainii, ei se madmiken faijan kultakauppa ollutkaan kultakauppa ku siel ei ollut töissä ku viisi henkilöä, eiku verstas...

    Kaikkien rata, - viritys, korjaamisen, osaamisen ylijumala; madmike...
    Ah, ihanaa, en malta odottaa mitä seuraavaksi tulee!

    Toivottavasti yhtä viihdyttävää kuin tähänkin asti!
     
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kultakauppa on yleensä se outlet eli myymälä ihan kute maitokauppakin..ei sitä navettaakaan saa maitokaupaksi kun korkeintaan sun tajunnavirralla...
    Ja ei se mikään faijan "kultakauppa" ollut.
    isoisä sen perusti..
    Ihan tiedoksi yleensä ne kultasepät touhuu ihan yksikseen..tuo putiikki oli jo 5n työllistävä 1947...

    toki- ykkösvaihtoehto mulla talviautoksi on valkoinen 70 Challenger R/T manuaalilla ?
    Ai miksi..no sitten voi kaikille Mopuristeille joilla menee henki torveen sanoa että tiedättekös millainen tollanen vessa on ajaa...esim talvella.

    Muista se V8 magazinen pääkirjoitus aikanaan siitä 98 oldsin omistajasta...

    mitä tulee quottaamiseen niin minkäs sille voi jos sä ET OSAA (selitys tulee että en jaksa..no ei tietenkään jaksa jos siihen menee tunti per quottaus) :rotfl:

    Ja hei takaisin aiheeseen eli back to the issue...
     
  4. Stahl-Ville

    Stahl-Ville Gearhead


    Cutlassi reakoi kiitettävän nopeasti napin poistamalla. Hattu päästä ja kiitokset Cruiserille!
     
  5. Jotenkin kun lukee ja eläytyy näihin topiceihin ja nimimerkkeihin niissä on erittäin paljon omaa viestiä ja tunnetta mnkä julki tuomista helposti itse rajoittaa, mutta toiset onneksi uskaltaa laittaa intuition peliin ja kohdata todellisuuden. Esim. Madmike ja Mudracer ovat persoonallisuuksia, joiden keskenäinen kapinallisuus ovat tämän keskustelupalstan ydin johon kiteytyy koko harrastuksen kirjo eli suomeksi sanottuna kapinallisuus. Täytyy ilmeisesti itselläkin alkaa haastamaan neroja koko täydessä mittakaavassaan. Mielipiteitä täytyy olla ehdottomasti, miellyttää ne itseä tai ei, se on aivan sama :wink:
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oho, :eek: osasinpas lainata :eek: :rotfl: eikä mennyt tuntia... :eek:

    Hauska toi sun talviauto-juttu, "kyl mä ajaisin mutku"...
    Jälleen loistavia lainauksia, edelleen anna tulla vaan...
    Ja mitä tulee tohon talvella ajamiseen, montakos talvea olet itse ajanut esim. rt källengerilla`?
    Ainiin, mut sähän ajat nisulla jonka takaluukussa lukee primera, tai ei se varmaan enään lue ku oot menny sen tekstin sieltä poistamaan.

    Edelleen, hauska lukea näitä madmiken juttuja, älä ihmeessä lopeta täällä, mä haluan lukea jatkossakin miten nää asiat lähtee lapasesta, niinkuin tämäkin , rojujen myynti ja paalamisella uhkailu, + tietysti ne toistasataa muutakin juttua mitkä sä olet vienyt raiteilta.
     
  7. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mit Vit ????
    Minäkö tämän palsta/foorumin ydin ?????
    :rotfl:

    No joo jos mun laittama threadi on ylivoimainen ykkönen viestien määrässä niin kait mä joskus olen naulanpäähänkin osunut enkä vaan (mudracerin) peukaloon... ja tahallaan, oi sori en tarkoittanut... :wink:
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oho :eek: , jo toinen lainaus :eek:
    Pyyteetöntä-otsake ei varmaan mennyt niin kuin alunperin ajattelit, vai menikö?
    Ja jos threadien aloittaminen ja niille eniten kirjoituksia saava on netissä ykkönen niin se olet todellakin sinä, myös näissä "ei kuulu otsikon aiheeseen enään millään tavalla" palstoissa.

    Edelleen, jatka ihmeessä, ja jos jossain nähdään livenä niin tarjoan kaljat välittömästi, tää oodeehän meinas mennä tylsäks...
     
  9. Totta kai, teillä näyttää olevan sellainen viha/rakkaus suhde, joka ehdottomasti kuuluu tähän systeemiin mitä on helvetin nautinnollista seurata.
     
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

    No ei vieläkään mutta jatka yrittämistä.

    http://www.metacafe.com/watch/73363/keep_on_trying/



    Nolla..ja tiedätkös miksi... koska eihän Moparilla voi ajaa talvella kun käyttöauton pitää olla luotettava.
    Aikanaan nääs käytiin mm Swingereitä hinaamassa vanohjen pappojen talleilta kun eivät saaneet käyntiin... hienoja sähövempaimia noissa ameriikan mosseissa.
    61 Corvetella olen ajanut yhden talven tasan 20v sitten...
    mitä sää silloin teit ?
    Sen jälkeen talviautona ollut useammankin talven mm. Trans am GTA ja 84 SS Camino sekä on sitä lunta räbän päällä ollut 65 GranSportissakin talven 94/95...


    Miksi mä sellaiseen aikaa tuhraisin ?
    Sulla näköjään on ainakin käynyt mielessä....

    toki siihen tarvitaan kökön[sic] sun muut kaltaisesi jotka avittaa loistavasti kun pikkasen tarjoo vaan onkimatoa.... :rotfl:
     
  11. MadMike

    MadMike Gearhead

    OT...
    Heh näkisit vaan miten Mudraceria pilkattiin livenä jo 80 luvulla... jopa hänen "parhaan kaverinsa" toimesta ja minun (20v kloppi piti "eksperttiä" suorastaan naurunalaisena) sekä muutaman muun...
    Aidosti siinä sai työpaikka-kiusaaminen aivan uuden potenssin.

    Parhaat röhönaurut tosiaan saatiin siitä urakasta kun herra antoi nipulle moottoreita 6kk takuun ja me odoteltiin 5kk 3vkn perjantaina että ei kait 1/10 onnistunut.... mutta ei.. maanantainahan se viimeinekiin "taquukorjattava" nökötti peräkärryssä oven edessä lapun kera...
    Ja tämä jatkui sitten offipiireissä kun herra teki hiperf koneen joka oli NIIN tiukka että kun doctor horsepower!?? veti alakerran momenttiin niin ei inahtanutkaan...
    Samalla rahalla olis saanut vaikka Warren Johnsonilta koneen mitä siihenkin suurtilallisen projektiin paloi....


    Ja Käkölle ja muille kun kaljat tarjootte ja pääsen vauhtiin niin kerron nää tarinat vaikka uudestaan eläytyen kuten silloin asiat meni ....ja takuulla nauratte niin että mahaan sattuu...mutta ette minua... :rotfl:

    Mutta se on myönnettävä että oli mutaraaserilla omat briljantit hetkensäkin.

    Kaksi juttua tulee erityisesti mieleen.
    Eka oli se kun MR amiksessa oli innokas hitsaamaan jonkun helvetin vanhan entisöidun traktorin pakosarjan nippuun ja siinä nopeana poikana ( speed on veressä...get it..) kiikutti pakosarjan lavuaariin ja eikun kraanat levälleen... ja kasa peukalonkokoista murua tallella sarjasta... ja uutta ei sitten saatu yhtään mistään.
    Osasi kertoa sen todella hienosti ja naurettiin kyllä aivan vatta vääränä..erityisesti minä joka kyllä olin tottunut kultaa sulattamaan ja jäähdyttämään kraanan alla ja tiesin mitä voi ja ei voi siten jäähdyttää / karkaista...No joo ei kaikkea 15 poika voi tietää menkööt sen piikkiin.

    Toinen oli sitten se kun käenpesä anglian ruuttaa MR jääräpäisesti koitti saada toimimaan alkohoolisuuttimilla ja paluupuoli tukossa tai olikos kokonaan poissa, en muista, bensalla.
    Tulos oli etta pakoputkesta valui koneen juuri ja juuri 3-400rpm pyörien ympäri paksua nokea joka leijui noin 10cm paksuna mattona laajalti pitkin tallia....ja lopulta kone nalkkasi kiinni kun ei uskonut sammuttaa.
    Ja taas tehtiin MökäMatin Valiant Centerissä takuukorjausta... sattuuhan noita...(painvastine MRllehän oli Dart-Center Jarmo Hiljanen...)

    sitten on näitä kun asiakas löytää pyydetyn ja rahastetun shift kitin sijaan puutapin laaitkon venakoneistosta etc korjauksia.
    Pelle Pelotonkin pelkää Mutaraaserin edessä.. uskokaa tai älkää.
    Ja minä.
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Veit jalat suustani (niin sanoakseni)! Ihmettelen vaan, että itseään (vähintään) Jumalan asemassa pitävä jannu jaksaa päteä niinkin vähäpätöiselle kansalle kuin SUOMALAISET. Suomihan on paska maa, ja kukaan ei harrasta jenkkejä, vaan leppäjeeppejä (nehän siis eivät ole jenkkejä...), ja edes Selänteen Teemu ei ole autoharrastaja. Ihmeellisintä on varmaankin se, että jätkä ruuvaa omien puheidensa perusteella varmaan maailman jokaikistä rata-autoa/F1:stä (tai ainakin jotain tupperware kippoja), mutta edelleen aikaa riittää leijua jollain OD:lla mitättömille suomalaisille. Niin, ja mulle on turha leijua millään lamboilla tms. ne kiinnostaa mua vielä vähemmän ku sua ne sun 20-30t euron (museo) autot, jotka meinaat heittää paaliin... Yeah, keep it coming. I Don't give a fuck. Taitaa madmike olla kaikkien aikojen trolli... :rotfl:
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    61 Corvetella olen ajanut yhden talven tasan 20v sitten...
    mitä sää silloin teit ?

    Jaa mä vai? Ajoin Dartilla, sitä ennen Valiantilla, ja siitä eteenpäin Dartilla tai Valiantilla, talvisin on ollu normitalviautona (paitsi just 20-25 vuotta sitten) C-koppanen MoPar tai Dodgen vani, just niitä MoPareita millä sä et osaa ajaa edes kesällä :lol: oho :eek: tuli kaks hymiöö :rotfl: ja hitto , kolmas perään.

    Mä olen kans ajanut '61 corvetella talvella, samaten '59 ja muutamalla vähän uudemalla, mitä siitä?

    Olen mä ajanut talvisin muitakin autoja, jopa natsien tekemiä...

    :rotfl: :rotfl: oho :eek: kolme hymiöö ja lainaus, mä alan oppia...
     
  14. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kaukana mistään jumalan asemasta ja aidosti ei mua edes F1 mekatsuhommat kiinnosta vaikka mahis olisi joskus..GT/Protot/Stock-Carit ..siellä ne mekatsuilla kiinnostavat paikat on unohtamatta Pro Stockia jopa täällä kotomaassa.
    Katos jossain LeMansissa tosiaan Mekatsutkin joutuvat tekemään jotain.
    Niin ja unohdin Rallin.
    Mä en nyt vieläkään ymmärrä miten jotain Teemu Selännettä ei voi pitää autoharrastajan tai mun suuhun moiset sanat laitetaan.
    En vaan voi ottaa hänen harrastamisen tasoon yms mitään kantaa kun en siitä mitään tiedä.
    Sen tiedän että valmiita autoja ostelee ja niistä naatiskelee mutta so what se on kompromissi mihin hänellä on varaa.
    Heitinhän mä [jenkki]autoharrastajina jopa Saku Koivun ja Aki Bergin...

    Mutta joo näyttää baittia hyvin iskevän... ja lisää siimaa...
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    Oli pakko korjata pikkusen....
    Mutta oon mä noilla kaikilla ajanut..jopa joskus Mopsin Vaniin tehnyt koneenvaihdonkin :rotfl: Chevy vaneihin ei ole tarvinnut... ainakaan omiin.
    Muutenkin on työn puolesta joutunut Mopseihin koskemaan ja luulin niistä päässeeni eroon mutta sitten eteen osui Oreca-Viper...

    Entäs R/T Challengerilla?

    Kuin myös.

    Pikkuhiljaa..meni eka jo melkeen sinneppäin...
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, talvella ärteellä ja sit joutu neppaan ärteeäseellä...
    Darttiin verrattuna tai Valianttiin, eipä säväyttäny, paitsi et kangaskatolla varustettu malli on lämpimämpi ku kovakatolla varustettu.
    Niinku noista vääränkorisista...
     
  17. MadMike

    MadMike Gearhead

    ai että niinku Dartti on samaveroinen ajoltaan kun Challenger... mielenkiintoisia nuo Moparit .... :rotfl:
     
  18. francine

    francine 1st gear

    miten muuten sun juttus vois laskea, kun sanot kahta ja tarkoitat kolmatta?
    suomennetaan nyt vielä. ensin annat ymmärtää, että jos omistaa jenkkiauton on myös harrastaja. sitten annat ymmärtää ettei selänne ole harrastaja, vaikka omistaa useita autoja, ja kuitenkaan kyse ei ole kummastakaan. eikös silloin lopputulos ole 3?
    ilmeisesti tämäkin on sulle liian vaikea asia ymmärtää, koska ei järkeenkäypää selitystä tunnu löytyvän. kuten ei mihinkään muuhunkaan..

    voisit muuten opetella laittamaan lainauksiis sen, ketä sä lainaat, kun kerran tässä(kin) asiassa mestari olet :)
     
  19. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    voisko aiheeksi vaihtaa ESSOn paarin turinoita :eek:

    ...mut on kyllä viihdyttävää minunkin mielestäni, pakko on täällä käydä joka päivä katsomassa missä juttu menee.

    jatkakaa
     
  20. montego

    montego 1st gear

    SaaaatanA ku on lapsellista :mad: toiset meistä on kuulemma kakarana paskonu vaippaansa ja toiset on syntynykkin nähtävästi kultanen kiertokanki suussa.
     

Kerro tästä muillekin!