shotgun scoop, kiinnostaako?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Fastback, 22.12.2005.

  1. Fastback

    Fastback Gearhead

    Kiinnostaako ketään ostaa kuvan kaltaista scooppia? Tämä ei ole ruisku hattu vaan kaasarin päälle kiinnitettävä scooppi.

    [​IMG]

    Minulla ei moista ole, mutta minulla on eräs tekijä tiedossa kuka valmistaa moisen 300 taalan hintaan. Minä olen suunnittelemassa moisen ostoa. Jos saataisiin volyymiä tilaukseen, niin hintahan tulisi luonnollisesti edullisemmaksi. Mahdollisuus ottaa 1*4 tai 2*4 malleja. Sisälle sopii 6 3/8" kokoinen ilmanputsari. Scoopi kiilloitetulla pinnalla tai kiiltävä musta. Scoopi sisältää myös ns. keinuläpät ja niiden päähän vivun johon kaasarista voi virittää vivun, eli läpät saadaan "toimimaan".

    Tässä on kaikki mitä scoopista tiedän. Olen moista scoopia ottamassa itselleni ja jos jotain kiinnostaa niin voitais katsoa kimppatilausta. Tavara tulee EU maasta joten tulli ei tuota ongelmaa tai ei pitäisi lisätä kustannuksia.

    Jos kiinnostaa niin heitä postia.
    jaripentinmaki@POISTATÄMÄyahoo.com
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tosi hieno 8)

    Ja mikäli tuo jää piiloon konepeiton alle niin tuossahan on virittäjille mahdollisuus myös tehdä sellainen viritys että vetää piipuista siistit letkut eteen maskin taakse jolloin se imee oikeasti viileää ilmaa, ja antaa jopa oikeasti lisää tehoa.

    Mutta sellaisenaan se on kyllä tyylikkäin
     
  3. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    mites korkea ko.systeemi on??
     
  4. rod

    rod 1st gear

    No toi kuvassa oleva lärpäke on Speedwayn Shot Gun Bill's Scoop.
    Oon hypistellyt tollasta kiillotettua livenä, ja on se sairaan hieno.
    Jos se tulee EU maasta niin miks se maksaa about 300 DOLLARIA???
     
  5. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Ei tollasta kehtais pellin alla piilotella, hieno on kyllä..
     
  6. Fastback

    Fastback Gearhead

    Pituus 42 cm, leveys 29 cm ja korkeus 15 cm. Kaasarin jalan korkeus 3 cm, eli kokonaiskorkeus kaasarin kiinnityspinnasta scoopin korkeimpaan kohtaan 18 cm. Multa saa valokuvia valmiista tuotteesta sähköpostin välityksellä. On hieman leveämpi perästään mitä kuvan tuote.

    Kai sitä voi rahat pyytää vaikka Venezuelan Bolivareina, jos asuu EU:ssa ja on busineksia Venezuelaan. Myyvät kotimaiset pro tiimitkin moottoreitaan taaloissa toisinaan.
     
  7. Fastback

    Fastback Gearhead

    Scoopin on tarkoitus tullakin lävitse pellistä, tuollahan lähinnä haetaan vanhaa ruiskulookia. Minä olen aikani katsellut shotgun ruuttia ja pelkkien tyhjien ruiskuhattujen hinnat kipuavat yleisesti yli 600 taalan. Mulle tuollainen tulee ja jos joku niitä vielä haluaa niin multa saa yhteystiedot ja hyviä suuria kuvia valmiista tuotteesta. Työn jälki on niin siistiä että kestää laittaa vaikka pellistä lävitse, kiillotus on todella upea - kuin peilipintaa. Mä nyt vaan tarjoan tälläistä mahdollisuutta ostaa porukassa ja ihan harrastetoimena ilman MITÄÄN välistävetoa.
     
  8. tampio

    tampio 1st gear

    kylläpä on nätti!kelpais esitellä kylillä! :D
     
  9. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Pitääkö noita nyt myydä kun mulla on koneen osien hankinta menossa :( Ei oo rahaa ennen kun on auto loppukesästä kilvissä. Enstalveksi ei ole tulossakaan mitään suurempia projekteja. Pitäiskö silloin tehdä kustomin peltiin reikä ja laittaa tollanen? :odroll:
     
  10. Fastback

    Fastback Gearhead

    Ensimmäinen satsi kotiutui loppu viikolla. Laitan kuvia sivulle lähipäivinä kunhan kerkeän vähän kuvaamaan. Scoopit ovat verrattain hienoja varsinkin hintaansa nähden, painoa on mutta pinta on todella hieno. 1*4 malli 40 cm pitkä ja painaa 5,2 kg. 2*4 malli 53 cm pitkä ja painaa 7,1 kg. Keinuläpät ovat laakeroimattomat, toimii kyllä ilmankin kohtuu kevyesti, mutta mielessäni kyllä kävi niiden laakeroiminen.

    Materiaali on muottiin ruiskutettua metallia, joka kiillotettu ja sen jälkeen kromattu. Lopputulos on hyvä. Sisään mahtuu 6 3/8" putsari ja sisäkorkeutta skoopilla on 3,5". Ts. 6 3/8" putsari n. 2,5 - 3" korkeudella sopii sisään.

    Samalta hepulta tulee kohta malleja joiden sisään sopii kaasutin piiloon.
     
  11. Fastback

    Fastback Gearhead

  12. B 50

    B 50 Gearhead

  13. Fastback

    Fastback Gearhead

    Sama jannu, tosin entiset kontaktit puolaan auttoivat riskin minimoinnissa. Hyvin toimi kuitenkin, toimitusaikaa vaati vaan n. 3 vk, mutta tuli perille ja hyvin paketoituna. Hinta nousee jos ostaa ns. "buy it now", huutokaupalla voi saada halvemmalla. Buy it now on n. 300 taalaa.
     
  14. Fastback

    Fastback Gearhead

    1x4 ja 2x4 mallien korkeus on sama, ilman jalkaa 15 cm putken alareunasta yläreunaan. Kaasarinjalan kanssa kokonaiskorkeus kaasariin kiinnityspinnasta skoopin yläreunaan 18 cm.
     

Kerro tästä muillekin!