mikäs letkuputkihässäkkä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete79, 12.5.2007.

  1. pete79

    pete79 3rd gear

    Tosta mun capricesta on poistettu noi saastevehkeet!
    Mut mikähän mahtaa olla apukuskin puolen venttiilikopasta lähtevä letkuputkiyhdistelmä?
    se on irtonaisena ja puskee usvaa nyt eturenkaan taakse ja haisee sisälle!

    mitähän sille vois tehdä? :odroll:
     
  2. Belair58

    Belair58 1st gear

    Voisikohan olla pcv venttili+ letku hässäkkä eli ,moottorin kampikammion huohotus järjestelmän letku joka ei nyt ihan kuulu olla sielä vaan lue aiempia topicceja hakusanalla PCV tai huohotus............... :rotfl:
     
  3. pete79

    pete79 3rd gear

    yritin ettiä ja löysinki...mutku tyhmä ei ymmärrä... vääntäskö joku rautalangasta et mihin sen tökkään vai mitä teen
     
  4. PauliP

    PauliP 1st gear

    Kannattaa ostaa joku merkkikohtainen kirja ja selvittää ihan rauhassa. Jos teet tehtaan alkuperäisen ohjeen mukaan, niin saat sen toimimaan.

    Tai käänny sellaisen puoleen joka sen osaa palauttaa alkuperäiseksi. Jos joku sanoo että ei sitä tarvi, lopeta keskustelu siihen paikkaan. Kisakoneissa ei tarvi.

    Se PCV systeemi on käyttöautossa ihan oikeasti hyvä. Pysyy moottoriöljyt puhtaana ja hajut pois nenästä. Jos moottori huohottaa niin paljon että V8:n PCV systeemi ei pysty sitä nielemään, niin sitten on koneremontin tarve.
     
  5. PauliP

    PauliP 1st gear

  6. pontso

    pontso Gearhead

    moni on repiny letku hässäkät irti kun on huohottanu liikaa ja vieny öljyy , vika on yleensä viallisessa pvc- ventiilissä , se ei pysty sulkeutumaan ja näin ollen päästää vena kopista kaiken öljysumun alipaine imuun ja ilmenee liiallisena öljyn kulutuksena . ja jos moottori on jo ehtoo puolella niin huohotus vain lisääntyy ja käry pahenee. ota pvc ventiili irti venakopasta ja katso tuleeko paljon huohotusta , jos pientä niin uusi pvc- vena ja letkut kiinni omille paikoilleen , mutta jos paljon niin moottori tarvii remonttia



    ehkä vaikeesti selostettu mutta toivotaan että saat selvää
     

Kerro tästä muillekin!