tyyppikilven tiedot? Ford -36

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja lake ender, 19.6.2007.

  1. lake ender

    lake ender Gearhead

    Olisko kellään tietoa, mitä pitää lukea Fordin ovaalissa tyyppikilvessä valmistenumeron lisäksi? Koppa on 36:nen PU eli model 67
     
  2. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    ai alunperin :rotfl: (ei tietoa)
     
  3. jorke

    jorke Gearhead

    Nyt muistin käydä kattoo omista romuista... Tyyppikilvessä meistettynä on ainoastaan tuo malli ylemmällä rivillä ja sit valmistenumero sen alla.

    Toinen on mulla -35 sedan ja siinä lukee 48 ja -36 sedan kopassa 68 mallina. Vai 58, ei ihan saa selvää. Joku varmaan voi vahvistaa ton tiedon.

    Voin laittaa kuvat privana kilvistä jos kiinnostaa tarkemmin.
     
  4. lake ender

    lake ender Gearhead

    Kiitoksia paljon tiedoista! Elikkä toi pelkkä 67 lukee siis mun tapauksessa siinä mallitiedoissa. On vaan niin pitkä tila varattu sille, että aattelin olisko jotain muutakin.
    Koristehan toi on ,mutta kivahan siinä on tiedotkin olla oikein...
     
  5. jzl

    jzl 1st gear

    ja mulla kolmeseiskas lukee pelkästään 74 siinä mallitiedoissa (V8-60hp). kolmekasis lukeekin sitten 81A (V8-60hp).
     
  6. Hebster52

    Hebster52 3rd gear

    Mun -36 PU:n kilvessä lukee kans 67 mutta rekisteriotteessa lukee mallina 51 ( vai oliko se 52..) -35 PU:n malli tais olla toi 51 (tai 52?)?
     

Kerro tästä muillekin!