Aakkosen kopan mittoja tarjolla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Otto, 2.10.2007.

  1. Otto

    Otto Gearhead

    Kaikki korimallit, vai puuttuuko joku?
    Paras sivu tästä aiheesta mikä mulle on tullut vastaan.

    Minkä korimallin katsoit ensimmäisenä?
    Arvaanko oikein että sen joka löytyy omasta tallista? :D
     
  2. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    A mitat

    Etpä arvannut, mulla on roadster ja katoin AA truckia ekaks.
     
  3. Tuumer

    Tuumer Gearhead

    Tää oli hyvä linkki. Ekana katoin: The Coupe 1929 8)
     
  4. frosty

    frosty 1st gear

    Tuleeko kellään mieleen linkkiä mistä saisi muita A-akkosdatoja?
    Painot, tehot, kantavuudet, akselipainot, hajut?

    seb.
     
  5. Otto

    Otto Gearhead

    Kantavuuksista en tiiä... mutta rungon mittoja löytyy tuolta kuten kaikki jo ennalta varmaankin tiesivätkin...
    Aika hyviä kuvia kopassa olevista puuosista löytyy myös, vanhat puut kun saattaa olla kadonneet.
     
  6. Konemies

    Konemies Gearhead

    Kiitoksia hyvistä linkeistä.

    Onko Tudorin (-29) katon etureunassa puu vai pelti? Onko katon etureuna ihan suora?
    Toi kohta johon osoittaa kuvassa numero 1101.
    Onko jollain kuvaa tosta kohtaa, kaikissa kuvissa mitä olen nähnyt on lippa edessä.

    [​IMG]
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    TÄRKEÄ HUOMAUTUS: kun kulkuneuvon penkki asennetaan mittakuvan osoittamalla tavalla, on ennen koeajoa varauduttava perseen kulumiseen mikäli maavaraa ei ole alkuperäiseen verrattuna korotettu kunnostuksen aikana.
     
  8. Otto

    Otto Gearhead

    Itse itseäni lainaten; puuttuu 28-29 pikappi ja rpu.
    Vaik ooksmä sokkia?
     

Kerro tästä muillekin!