käykö -30 fordin lokasuojat -29:n

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja turbo 245, 3.3.2008.

  1. turbo 245

    turbo 245 Gearhead

    Eli kuten otsikossa lukee, käykö vai ei?
    Etulokarit ja astinlaudat menee varmasti kun eivät ole korissa kiinni, mutta miten takalokarit?
    Mulla on tiedossa -30 astinlaudat ja etulokarit, takalokarit pitää jostain hommata. Sen tiedän että -29:n ja -30:n potkupellin profiili on erilainen ja siten myös lokasuojan mutta onko niissä muuta eroa?
     
  2. Rizhto

    Rizhto Gearhead

    Terve

    29:n ja 30:n korit ovat lähes identtiset, joten takalokasuojien tulisi olla hyvin yhteensopivat. Menenevät siis joko heittämällä tai pikkufixauksella. Sen sijaan etulokarit ovat tyystin erilaiset. Lokasuojan nousu on 30:ssä huomattavasti loivempi verrattuna 29:n.
     
  3. turbo 245

    turbo 245 Gearhead

    Kiitokset tiedosta, näin uskoinkin asian olevan.
     
  4. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    lokarit

    Vähän liian yleistävästi, sillä edes samanvuotisten eri mallien lokarit ei kaikki käy keskenään. Roadster, coupe ja Pickup 28-29 on samat, mutta sedanit on eri. Sama juttu 30-31 mallit keskenään. Tarkemmin näet A:n osia myyvien liikkeiden nettisivuilta. Voin ihan livenäkin jotain vertauksia tehdä, sillä minulla on nyt neljä erimallista A:ta, joissa on kaikissa alkuperäiset lokarit kiinni.
     
  5. Rizhto

    Rizhto Gearhead

    Tosiaan, mun tiedot perustuu fordor sedaniin.
     
  6. turbo 245

    turbo 245 Gearhead

    Sorry kun esitin kysymyksen vähän epäselvästi, tarkoitin tosiaan että käykö 30/31 tudorin takalokasuojat 28/29 tudorin koriin kiinni jos astinlaudat ja potkupellit tulee myös 30/31:stä.
     
  7. eekoo

    eekoo Gearhead

    36 sedanin takalokarit sopii heittäen -39 paneliin kun rälläköi riittävästi :lol:
     

Kerro tästä muillekin!