GM 194cid + th200

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Savo, 7.6.2008.

  1. Savo

    Savo 1st gear

    Mitenkähän tuommonen kombinaatio toimii. Onko noita tehtaalta lähtenyt tuommosella laatikolla ? Käsittääkseni käyttäävät noita kutoskoneissa.

    Vaatiiko manuaalilaatikon vaihtaminen TH 200 laatikkoon mitenkä paljon muutoksia vai meneekö ns. heittämällä vaihtoon.

    Letkeempi ois ajella cruisinkia kun ois automaattiloota. 8)

    Auto on siis Chevy II vm. '65
     
  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    Eikös se mene aikalailla "heittämällä". Koneeseen sopiva vetolevy tasapainotus huomioiden, kytkinakselin keskitys (liuku)laakeri irti kampiakselin päästä ja loota paikoilleen. Pituus on manuaalilaatikoissa ja (th350) laatikoissa sama, eli sopii myös th200 laatikkoon. Kiinnityspalkkia saattaa joutua muokkaamaan.

    Sitten kaasuttimen vivustoon sopiva kiinnitys kaasuasentovaijerille ja tässä pitää huomioda se vipuvarren pituus. Vertaa vaikka th200 4R laatikoiden kaasuasentovaijerin liikerataa uudemmissa STW:ssä.

    Ja laatikon öljylle jäähdytin, voi olla syylärin "ulkoinen". Ja tietysti vaihdevivusto käynnistys- ja parkkilukolla.

    Ja jos laittaa th200 4R laatikon, saa tuon sopivan 1-2 vaihdon lisäksi myös ylivaihteen ja lukkoturbiinin edut.
     

Kerro tästä muillekin!