PG pannan kiristys?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja LS454, 8.8.2008.

  1. LS454

    LS454 1st gear

    Pannan kiristys Powergidessä?? Miten säädetään kireys?
     
  2. W201

    W201 3rd gear

  3. kelloooppeli

    kelloooppeli 1st gear

    Harvalla ihmisellä on momettiavaina,jolla päästään alle 10nm lukemiin,joten
    kiristä panta kuusiokolo piippuavaimen piippupäästä peukalolla ja etusormella niin paljon kuin pystyt ja sen jälkeen avaat 3,5 kierrosta ja lukitset siihen.
    Omissa kisalaatikoissa tämä konsti on toimint aina.
    Ja seuraavaksi on vipottajan vuoro kertoa oma niksinsä.Nimittäin tämä kysymys on ollut esillä ennenkin.
     
  4. LS454

    LS454 1st gear

    Kiitoksia vain, löytyy momenttiavan , joka lähtee 5nm .stä.Se on tarpeellinen peli näitä mopoautoja ruuvatessa :lol:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiristä panta 8nm ja sitten uudella pannalla 4 kierrosta auki ja käytetyllä 3.5 kierrosta auki. Noilla pitäis olla oikein :rotfl:

    Nimim. Joitain kymmeniä kisamallisia Glidejä kasannut :poff:
     
  6. Pro Pätkis

    Pro Pätkis Gearhead

    Onko askin lämpötilalla merkitystä eli säädetäänkö kylmänä vai lämpimänä ajon jälkeen?
     

Kerro tästä muillekin!