Tudorin vuosimalli??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja lätyskä, 26.12.2004.

  1. lätyskä

    lätyskä Gearhead

    Osaiskos kukaan kertoa mistä erottaa -28 ja-29 Tudorin toisistaan kun autosta ei löydy mitään tietoja perikunnalta eikä AKE:sta?? Auto on Suomi-peli ja ollut rekisterissä Suomessa.

    -L-
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  3. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    sepä siinä on, ku -28 ja -29 oli samanlaisia. -30:een tuliki sit jo näkyviä muutoksia, eli mm. cowli muuttu kiinteeks ja pyörät pieneni 21" => 19" Moottorin valusta sen vois erottaa, mutku netistä ei löydy valunrokoodeja ton ikäsiin foordeihin - Letukoihin mulla on vdesta 1917 lähtien... Lätyskäkaseihin saa melkei mitä vaa infoo, mut noitten fourbangereiden kans menee sormi nenään - ainaki mulla.
     
  4. plosil-1

    plosil-1 3rd gear

    Jos valmistettu-28 niin valmistenumero pienempi kuin 810122 ,jos suurempi niin valmistettu-29. Numero meistetty moottorin vasempaan sivuun. Lisätietoa löytyy mobilisti lehti 1/-87
     
  5. lätyskä

    lätyskä Gearhead

  6. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    arvokasta tietoo myös mulle - kiitoksia!! :)
     
  7. Tupis

    Tupis 3rd gear

    28 alkuvuoden malleissa on mm käsijarrun kahva vasemmassa reunassa kun se sitten myöhemmin samana vuonna muuttui keskelle. 28 ja 29 roadster ja phaeton on helpoin tunnistaa ovenkahvoista, sillä 28:ssa niitä ei ole.
     
  8. plosil-1

    plosil-1 3rd gear

     
  9. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

  10. lätyskä

    lätyskä Gearhead

    Kiitos Anti-Midas!!! Sieltähän löytyy aika tarkatkin erot...Tämähän alkaa selviimään hyvin. Ei kai muuta kun kättä taskuun ja kauppaa hieromaan... 8)

    -L-
     

Kerro tästä muillekin!