-39 voortiin parempi pulttijako?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja tzei, 18.1.2005.

  1. tzei

    tzei Gearhead

    Mistä sais jarrurummut käymään helpoiten -39 voortiin, että sais vähän enemmän valinnan varaa rengas ja vanne puolelle?

    Niin, ja jos joku tietää hintoja kuttaperkka etulokasuojista ko. laitteeseen ja mistä niitä sais niin vois suunnitella jaksaako ruveta hommiin peltilokareiden kanssa vai laittaako suosiolla lasikuituiset ja säästää aikaa.
     
  2. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    no tietty 40-48:n pyörän navat muuttaa jaon 5x5,5" samoin ku 32-36. Noissa vanhemmissa on vaan se, et ne on tehty kapeimmille jarruhihnoille. Heh - noi uudemmat osat sit maksaaki ihan vit.. tolkuttumasti, eli kun sorvaat ite, saat just sellaset, ku sattuu tulemaan :)
     
  3. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    jakoa

    Mulla on (ehkä) keväällä ajossa levyjarrullisilla takanavoilla alkuperäisellä 37 taka-akselilla oleva auto. Siis jako 5x 4,75 ja levyjarrut. Rumpu ja kilpi heitetään kuuseen, ja rumpu korvataan uudella navalla, johon levy tulee kiinni, aivan kuten "tavallisissa" autoissa. Satula tulee kiinni aivan kuten yleisesti 37 etuakselissa. Mulla on niistä kuviakin jos on tarvetta.

    tuppu
     
  4. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Mä taas tykkään noista -37 -39 isojako vanteista, et jos joku tahtoo niistä eroon, ni mulle kelpaa!!!

    nimim.erilainen nuori :lol:
     
  5. jzl

    jzl 1st gear

    Joo on tosin heti oikein kunnon jako 5*10.5" , eikä mikä tahansa olematon nyky jako.
     
  6. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    eikös se pidä ollakki? mitä lähempänä pultti on kulutuspintaa, sen pienempi momentti ja siten leikkausvoima... Tosinsanoen se on kuin luotu kestämään lättäpääkasin ääretön tehoreservi!!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  7. savoa

    savoa Gearhead

    keiteleellä vänskä leipoo niitä lokareita..
     

Kerro tästä muillekin!