TH-350 rakentajia, suositelkaa!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja mätkä, 2.12.2006.

  1. mätkä

    mätkä Gearhead

    TH-350 tuntuu turhan paljon nöyrtyvän vaihdoissa ponun 400 perässä! Nyt ens kesäksi on tulossa 455:nen ja loota pitäis rakentaa uusiks, kestävemmäksi ja kireämmäksi. Tehoa tulee yli 400hv ja tietysti vääntöä rutkasti.

    Olen ajatellut Wiikin Pekalle viedä mutta onko muita asiallisia lootien tekijöitä?? Tampereelta tai lähiseudulta, tai Vaasan ja seinäjoen suunnalta?
     
  2. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Jos kiinnostaa niin multa löytyy Ponun projekti 350 tästä oman kunnan alueelta, antautui viime kesänä 455:sen perässä. h.100E

    Ja olikos se mudracer kun myös remppailee noita naantalissa, teki mull elaatikon viime kesänä eikä ainakaan ollut valittamista, työssä tai hinnassa.
     
  3. 1989

    1989 1st gear

    Päivinen, HML vieressä Parolassa,osaa varsinkin TH700 askit h.lvetin hyvin,korjaa tietysti kaikki muutkin lootat.

    Bonuksena:hiton mukava heppu ja neuvoja(ilmaisia...)tulee ja ennenkaikkea:OTTAA VASTUUN TYÖSTÄÄN.Eli palvelu/takuu ei lopu siihen kun asiakas poistuu pihasta.JOS ongelmia tulee/tarvit neuvoja niiin homma toimii senkin jälkeen kun työ on maksettu.Tämähän ei tosiaankaan ole itsestäänselvyys alalla...Väillä törmää niin paskaan palveluun että ihmetyttää miten ko.puljut pyayvät pystyssä.

    Itse teettänyt Päivisellä pari hommaa ja olen ollut sekä työn laatuun,neuvoihin että palveluun erittäin tyytyväinen.Samaa kuullut muiltakin.

    P.040 5939008/Päivinen
     
  4. sabbatum

    sabbatum 1st gear

  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kivinummen Antti on tehnyt tuon mun impalan askin (th400) ja erittäin tyytyväinen olen ollut kaikin puolin. Siis jos tuo Tampereen seutu on joku määre vie Antille
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Kivinummea suosittelisin myös ja on "alueella"!
     
  7. raceman

    raceman Gearhead

    Wiikin Pekka on asia kaveri.Suosittelen
     
  8. mätkä

    mätkä Gearhead

    Jeps tuossa olisi kaikkein lähimpänä Kivinummi ja Wiik, et jompi kumpi niistä... mahtaisko joku tehdä halvemmalla?
     
  9. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Eikös Hämeenkyrössä ole Kivinummen lisäksi toinenkin arvostettu laatikkovelho? Olikos tällä oikein joku puljukin, American Power...motors...tai jotain siihen suuntaavaa?

    Anyway, minullakin on TH350 odottelemassa huoltoon vientiä ja soittelin ko. hepulle. Vaikutti puhelimessa asialliselta kaverilta ja samankaltaista palautetta olen kuullut muidenkin suusta.
     

Kerro tästä muillekin!