1963 Impalan Cadillac 500 vaihtuu Chevyyn.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Seevu, 26.6.2020.

  1. kuula

    kuula Gearhead

    Seevu tykkää tästä.
  2. Seevu

    Seevu Gearhead

  3. NickeR

    NickeR 1st gear

    Powermaster toimii!!
     
    Seevu tykkää tästä.
  4. Seevu

    Seevu Gearhead

    Hommasin Powermasterin. Hesus! Siinä on enemmän tehoa ku 454a! Pyörittää ihan jumalattomasti!

    [​IMG]

    Jostain syystä kakkosomistaja halus lähteä testaamaan autoa. Mentiin. Tuntui, että Sniperikin toimi paljon paremmin. 10min. lenkistä ei toki paljoa dataa saanut.

    -J-
     
    rekkamies, isalmela ja impala-63 tykkäävät tästä.
  5. Seevu

    Seevu Gearhead

    Sniper sucks. Kylmänä sammuilee vieläkin. Ameriikan Barry ei löydä oppimisdataa, enkä oikein keksi mitä tehdä. Lämpimänä toimii kuten 750cfm. Edelbrock säädettynä.

    Positiivista on, että Rokkiauton nopeusvaijeri tuli viikon etuajassa.

    -J-
     
  6. Seevu

    Seevu Gearhead

    Impalaakin on laitettu. Siirtelin jälleen Sniperin johtoja erilleen ja aavistuksen kävi paremmin. Kylmänä hyppää vieläkin laihalle, mutta eipä tuolla ole ajettu kuin 8km. työmatkaa/päivä. Ei ole kunnolla päässyt oppimaan.

    Tänään lämmitin rauhassa ja kävin heittämässä lenkkiä. Sudittelin vahingossa märällä asfaltilla muutama sata metriä. Ihan vaan, että saa dataa..

    454 on kyllä upea kone.

    -J-
     
    max tykkää tästä.
  7. max

    max Gearhead

    Juu,kyllä siellä pitäis olla alakierros vääntö aika lailla mukava.
    Oletkos kokeillut mikä on on motin toiminta kun kierroksia on 5000rpm tai enempi?
    Menettääkö puhdin/lopettaako voiman tuoton?
     
    Seevu tykkää tästä.
  8. Seevu

    Seevu Gearhead

    En ole päässyt vielä missään testaamaan. Tähän asti voimaa on riittänyt niin paljon kuin uskaltaa kaasua polkea.

    -J-
     
    max tykkää tästä.
  9. max

    max Gearhead

    Hieno homma että vetoa riittää,varsinkin kun on kuullut että ”Peanut 454” menee polvilleen helposti.
    Ei pidä näköjään uskoa kaikkea mitä kuulee tai lukee.Ilmeisen kustannustehokas motti swappi.
     
  10. Ei tartte sitten lisäviritystä..:cool:
     
    Seevu tykkää tästä.
  11. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Sitä voimaa on riittävästi tasan ekaan täyskaasukiihytykseen asti ;)
     
    Gary Grand ja Seevu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!