273 V8 -67 venttiilivälykset ja säätö?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Yogi, 12.6.2006.

  1. Yogi

    Yogi Gearhead

    Täytyisi vähän säädellä 273 kasia vuodelta -67, nostajat naputtavat.

    Muistaako kukaan välysarvoja? Onko eriteltynä lämpimälle/kylmälle koneelle?

    Miten säätöjärjestys? Ajoitusmerkki kohdallaan lähdetään säätämään, mutta menikö koneen pyöräytysväli niin, että 0*, 180*, 360*, 540* jne... kunnes on käyty kaavio läpi? Vielä on hakusessa se, että esim. jos yläkuolokohdassa on ensin vaikka pytty 1, säädetäänkö sen imu+pako yhtäaikaa vai miten? Tästäkin olis hyvä, jos jollain on muistissa säätöjärjestys.

    On mulla toi korjaamokäsikirjakin, mutta siitä en ole toistaiseksi saanut kaikkea tarpeellista irti...
     
  2. VesaR

    VesaR 1st gear

    Tutki ensin muutamia ja säädä keskiarvoon ne jotka on isommiksi venähtänyt...
     
  3. VesaR

    VesaR 1st gear

    Mä säädän aina 2 venaa kerralla eli 90asteen välein dampperia pyöritän
     

Kerro tästä muillekin!