.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Samperi, 4.10.2014.

  1. LPV

    LPV 3rd gear

    Kyllä se sillä 318:lla ihan hienosti liikkuu, jos et meinaa ruveta ajamaan kilpaa. Jota taas ei tuolla korilla välttämättä kannata edes harkita. Mun ihan oma mielipide on tuo. Cruisailu-autoon tuo kone sopii vallan mainiosti, sen saa ulkoisesti näyttämään vallan kauniilta ja äänetkin on sopivalla putkistolla ihan tarpeeksi härskit... Mulla on FB:ssä "saaste -305", eli mahdollisimman "henki haukkoo" kone. Siltikään tuninki miehet ei koskaan rupea vieressä huudattaan kun putkisto pitää niin härskiä jyrinää että luulis vireäksi isolohkoksi...
     
  2. anglia67

    anglia67 3rd gear

    Löysin vanhojen valokuvien joukosta kuvan tuosta samaisesta Desotosta.Kuvan olen ottanut nuorena kloppina räyskälässä ja vuosi oli 1983 8) [​IMG]
     
  3. B 50

    B 50 Gearhead

    Onko varaosa-Soton myöhemmistä vaiheista mitään tietoa? `64:nen entinen poliisi-maija, ilmeisesti myöhemmin flippikeulaakin tehty, poistettu kilvistä heti 70-luvun alussa.
     
  4. B 50

    B 50 Gearhead

    Onko toteutuksen suhteen minkälaista ajatusta? Toi on madalluksen suhteen kohtalaisen hankala hevoskärrynakseleineen. Takana akselinylitys on kohtalaisen matala siihen nähden että autoa pitäisi madaltaa joku 30cm että se näyttäisi madalletulta. Sellainen 13cm:n madallus on aika simppeli kun nostaa akselin pakan yläpuolelle. Edessä i-palkki pitkittäisillä lehdillä ei muotonsa vuoksi onnistu ihan samoin eväin. Vaihto erillisripustettuun?
    Ei noi maamoottorien konehommat mitään rakettitiedettä ole. Purat koneen palasiks ja sillä selvä. Netistä ja kirjoista löytyy kaikki tarvittava tieto ja täällä od:lla huutoäänestetään loput oikeat tai väärät vaihtoehdot. Harrasteen edetessä se on joku päivä edessä kuitenkin, niin miksi ei nyt heti alkuun? Ja jos tökkää niin osaa sen ammattimies kasaa purkamattakin. Yrityskin lasketaan harrastamiseksi. :D
     

Kerro tästä muillekin!