35-36 Fordin mataluus/isot vanteet....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja jorke, 22.11.2005.

  1. jorke

    jorke Gearhead

    Ei ole lattiaa tällä hetkellä, hyvin arvattu :) . Eikä oikein tarkkaa tietoa missä koihdassa ois ollut. Toi ois ollut se seuraava kysymys :) .

    Iso kiitos!!
     
  2. jorke

    jorke Gearhead

    Antaa tulla vaan jos haluttaa kertoo :) .
    Mut arvaan kyllä suunnilleen :)
     
  3. SRV

    SRV 1st gear


    No DANNYBOY se on vaa käännetty toisinpäin! :lol:
     
  4. jorke

    jorke Gearhead

    Pakko herättää taas vähän keskustelua :D ...
    Oli pakko vähän fiilistellä kännipäissään, kasaa auto ja kattoo miltä näyttäis valmiina 8) :

    [​IMG]

    Värinä tulee olemaan mattamusta telalla vedettynä... Hienoin ois tossa kunnossa mut joutuu nii paljon hitsaa et ei pelaa. Ja sopiva choppaus, näyttää katto vähän korkeelta... Tai sit ois erilainen ja pitäs tollasena 8)

    Mut kyl se siitä, ehkä joskus kaukaisessa tulevaisuudessa tulee tommosena ulos tallista...
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Oikea väri ja erityisesti oikea maalausväline tuo tela! :D
     
  6. jorke

    jorke Gearhead

    Sullahan on pitkät perinteet telalla maaluksista :D ....
     
  7. Asiaa vähän sivuten.
    Itellä olis tarkoituksena kasata orkkis taka-akselilla ja rumpujarruilla (ford -37= isojako). Teen uuden keskiön 7x16" peltivanteen kehään ja avot. Voin vielä vaikka maalata pieniä kukkia vanteet täyteen jos MINUSTA siltä tuntuu.

    En todellakaan hae kenenkään hyväksyntää ratkaisuillani. Mitä enemmän kaikkia erilaisia vaihtoehtoja on saatu pääkopista toteutettua ja ehkä jopa toimimaan, sitä helpompaa ja hienompaa rakentelu on.
    "Turha soutaa eri suuntiin kun samassa veneessä ollaan"

    -Olli-
     
  8. Karva

    Karva Gearhead

    ..... :eek: 8)


    Cool, hyvältä näyttää !!!

    Taas ykki hieno rodi tulossa Kouvolan suunnalta, äläkä vaan rupia tekeen koko laitetta uusiksi, se tuppaa ottaan liikaa aikaa, nimimerkillä " jeesus jotta oon hitsannu ", eikö ole melkein parempi jos tekee ensin ajoon ja sitten hienostelee .. ??

    Kaikki tyylisuunnat yms, koulukunnat on tehty sotkettaviksi keskenään, tehkää niitä autoja ittellene eikä muiden arvosteltaviksi, tai jos teette muille ottakaa kunnon tunti-taxsa !!!

    Jokainen noista vaatii sen verran silmää, näkemystä ja kokemusta jotta kun on ns, valmis on se joka tapauksessa helv, hieno sano kuka ja mitä tahansa, kaikkille jotka kilpiin asti hommassa pääsevät, pitäs vähintään antaa kossu-pullo ja se papukaija-merkki, aivan sama kuka sen teki ...

    Ride on baby ... :wink: 8)
     
  9. JJ

    JJ Gearhead

    Samaa mieltä Karvan kanssa,noita keskeneräisiä kun Suomesta löytyy.Ite jättäisin aluksi katon tohon korkeuteen ja varmaan 4-oviseksikin.Ajoon vaan,kesän ajoilla saa taas voimaa ja inspiraatiota talli-iltoihin.
     
  10. janiluo

    janiluo Gearhead

  11. jorke

    jorke Gearhead

    Hyviä projektikuvia muistakin autoista
     
  12. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    Kyl siit kouvolan komein viel tulee..... 8) :pinup:



    [​IMG]
     
  13. PARTNER

    PARTNER 1st gear

    Protestiksi näin päin. [​IMG]
     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Nelioviseks ilman muuta :D Mut jos aikeissa on kuitenkin pudottaa katto niin se melkeenpä kannattais tehdä samantein sillä autoonhan ei varmaan oo akkunoitakaan olemassa niin nekin joutuis sit teettämään vähän turhaan kaks kertaa :odroll:
     
  15. jorke

    jorke Gearhead

    Juu, 4 oviseksi jää. Paljon parempi laulukäytössä 8)

    Ne lasit saa varmaan leikattua jos ekana teettää alkuperäisiksi ja choppaa myöhemmin? Siis sivu ja takalasit? Etulasi voi olla eri asia. Onko mahdollista? Nuohan on suoria lasia kaikki.
     
  16. janiluo

    janiluo Gearhead

    Hirvee tuninkivessa! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  17. PARTNER

    PARTNER 1st gear

    :rotfl: :soosoo:
     
  18. janiluo

    janiluo Gearhead

    Kiitos! :p
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Toihan kannattas varmaan käydä etukäteen kysymällä Lasi-Pekalta. Meille tuli pikuppiin sieltä lasit tuulilasia lukuunottamatta ja homma kävi näppärästi ja mukavan edullisestikin. Mut ihmekö tuo kun kaveri on itekin aktiivinen harrastaja :wink:
    Pikuppiin valittiin ruskeasävyiset ikkunat ja tummuusasteeltaan varman päälle sellaset että on nykysäännöstenkin mukaan hyväksytyt (ja joka ruudussa on rietty vaatimusten mukaiset E-merkinnät jne.).
     
  20. JJ

    JJ Gearhead

    Sivulasit tulee karkaistuna joten niitä ei voi enää leikata mut Pekka tekee varmasti harrastajahintaan uudet :D
     

Kerro tästä muillekin!