350 cid TBI ruiskusta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 454SS, 3.10.2003.

  1. 454SS

    454SS 3rd gear

  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    350:n on 61 lb/hr ja 1 ohmi (about).
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Nimetön tarkoittanee 16lb/hr?
     
  4. 5KinKP60

    5KinKP60 1st gear

    se tarkoittaa noin monta paunaa tunnissa pensaa suuttimen läpi. (yleensä on tapana antaa samalla pensanpaine jolla se on mitattu.)
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Joo, ja ne vakio suuttimet virtailee ennemmin 16 kuin 61 paunaa tunnissa. Jo 30lb/hr suuttimet riittää n.500hp asti. Tuskin GM on laittanut tollaseen max.245hp koneeseen 1000hp yltäviä suuttimia?
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kyllä ne virtaa ton 60lbs/hr 13psi verran. Ottakaa hemmot huomioon että niitä suuttimia on vain kaksi kun on TBI:tä kyse.
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Noi Holleyn TBI:t on pitkälti samanlaisia ja GM osista koostuvia. Mulla vois olla jonkinlainen ohjekirja sellaseen jos löytyy käyttöä. Muistaakseni paineet niissä oli 15 vakiona, ja sitten oli joku säätöraja jonka puitteissa pysty liikkumaan. Mulla käytettiin joskus testimielessä dorkana ylikin, jotain 30 PSI:tä,ja toimi se niinkin.
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mun täytyy eka kaivaa se jostakin, koetan muistaa illalla ettiä.
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos tiedät suuttimen staattisen virtausmäärän jollain paineella niin voit laskea virtausmäärän eri paineilla
    [​IMG]
    F2 on laskettu virtaus korkeammalla paineella

    P2 paine jota haluat käyttää

    P1 on paine jolla suuttimen virtaus on ilmoitettu

    F1 on suuttimen virtaus tiedetyllä paineella

    Esimerkki. Staattinen virtaus on 38lbs/hr 43.5 psi:n paineella ja halutaan tietää virtaus 60 psi:n paineella
    [​IMG]

    pari kaavaaa lisää
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Piti oikein tarkistaa noi TBI:n virtausmäärät
    Ja ne on 12psi:n paineella :
    4.3 45
    5.0 49
    5.7 61,6
    7.4 <== -90 80,5
    7,4 -91 ==> 76

    Ja noi on Lbs/hr per suutin.

    _________________
    <==Urea jacta est==>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: mudracer 2003-10-06 16:33 ]</font>
     
  11. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No niinpäs onkin... Ajattelin kokoajan TPI mottia, en TBI versiota. Aika taktista.
     
  12. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Mulla on 1 ylimääräinen alkuperäinen TBI paineensäädin, ollut 5.0 litraisessa -90 capricessa.
     

Kerro tästä muillekin!