350 TBI, "kaasuläpän palautusjousi"?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Kustom STW, 19.5.2010.

  1. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Mites on, tuleeko `88 350 TBI -koneeseen millainen "kaasuläpän palautusjousi"...vai onko siinä edes sellaista?

    Kone meinaa käydä melkoisen kovilla kierroksilla, käsin kun säätää kaasuvipua konehuoneen puolelta saa kierrokset laskemaan?

    Eli, tuleekos näihin 350 TBI-koneisiin mitään palautusjousta...vai näissä taitaa olla jokin muu tsydeemi?
     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kyllä mä asensin omaan jälkiasennus tbi pakettiin ihan perinteisenmallisen palautusjousen ja oli sitä alunperin tai ei, niin kyllähän se on hyvä olla. Ja jos kerran jää kiekat päälle ja vipua käsin palauttamalla (kohtuu kevyellä voimalla) saat kiekat laskemaan, niin ei muuta kun palautusjousta virittämään sinne. Eli siinä pitäis olla akselilla semmonen hento pikkujousi, mutta lisäks siis normaali vetojousi.
     
  3. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    on palautusjousi,mutta itsellä IACmotor välillä keljuilee,vuosi sitten uusin nyt alkoi taas pitämään kierroksia,välillä toimii hienosti välillä ei laske tyhjäkäyntiä.aukaisin moottorin ,sisältä kuin uusi ainoastaan katkojan varsi vääntynyt hiukan,oikaisin sen niin nyt on kierrokset laskeneet ja nousseet kuten pitää.
     

Kerro tästä muillekin!