49-51 lincoln/mercury erot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja petu54, 30.4.2004.

  1. petu54

    petu54 2nd gear

    no täytyy sitte yrittää päästä mun haiskalla sinne ruisinkiin, jottet turhaan sitä opusta raahaa mukanas. ja mä ku pelästyin, jotta taloa vaan rakennetaan.
     
  2. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Rautasahanterien merkeistä en tiedä, mut kannattaa varmistaa, ettei niillä ole sorkittu mitään japsikäkkänöitä, ihan vaan tautien välttämiseksi!
    Äläkä sit pyydä niitä kuutta japanilaispanttivankia Lincin kittihommiin, ettei käy niinku Zon Dabljuu Akustiinon Packardille...

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Kasi-Pasi 2004-05-07 00:37 ]</font>
     
  3. A-V8

    A-V8 1st gear

    Ootko, Petu sisäistänyt jo sen asian, että sulla on semmoinen BABY kokoinen vehje ja miten sä pystyt elämään sen asian kanssa.
    Jos löydät hyvän rautasahan terän, niin lainaa sitä sitten mulle, kummalla haiskalla meinasit tulla.


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: A-V8 2004-05-06 21:49 ]</font>
     
  4. petu54

    petu54 2nd gear

    kyl se ainaskii kylmällä ilmalla on baby, mut se lupas onneks lämpimiä ilmoja. joutuu kuitenkii tulla sillä uudemmalla laitteella. terän saat sitte ihan omaksi. panttivangit eliminoidaan ennen hommiin ryhtymistä.
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    No sehän on kanadassa tehty ja siitä nimi.
     
  7. petu54

    petu54 2nd gear

    mercury monarkki ja koneena joku lätyskä, muttei vissii 337. oli aika haiskan näkösessä kunnossa. Mut ostakaa silti. ei tulis toista samanlaista kadulla vastaan.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Monarch on Kanadassa tehty Mercury ja Kanadassa tehty Foordi on taasen Meteor. Eroja USA:n malleihin ei ole juuri muissa kun koristeosissa ja sisustoissa.

    Näköjään tuolla ison veden takankin piisaa näitä jotka myyvät Ford Mercureja ja Ford Lincolneja. KePö:ssähän näitä aina piisaa, jotka eivät vielä ole oppineet minkä merkkisen auton omistavat.
     
  9. petu54

    petu54 2nd gear

    onkos Canadassa valmistettu 49-51 lincolneja? ois kiva nähdä, miltä semmonen laitos näyttää.
     
  10. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    tämätiettytähänmitenkääkuulu, mut pitääkö semmonen tieto paikkansa, et Kanadan Mercuryn lättäpäässä olis 4pulttinen Rochesterin 2GC kaasutin ja jos on, ni mahtaako semmosen kaasari sopia 50-luvun Vedeten 60hp lättäpäähän, jossa myös on 4pulttinen kaasari!?!?? Itelläni on yks Solexin tekele, jossa on alunperin 2!!! pulttijakoa. Am Fordin 3pulttinen ja sit joku toinen 4pulttinen (ei sovi Vedeten koneeseen). voisko tää olla sit sellaseen Kanalaiseen(kin) sopiva tarvikekaasari???

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Puli-Song 2004-05-26 19:37 ]</font>
     
  11. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  12. petu54

    petu54 2nd gear

    kuvan perusteella siinä oli sama kaasari ku miun lincolnissa. mutta miten yli 150 hp koneen kaasari toimis 60 heppasessa?
     
  13. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Ranskan Fordin uusissa 60hp valussa on isommat kanavat, vaik tilavuus on sama. Sitä on nääs tosta pienestä 60hp valusta 50-luvulla otetu 85hp:n tehot. Et jos siihen teettäis paremman nokan ja kattelis kanavia, ni sais imutehon riittämään isollekki kaasarille?

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Puli-Song 2004-06-09 12:05 ]</font>
     
  14. petu54

    petu54 2nd gear

    337 lätyskässä on vain yksi kaasari. kyseessähän on lincolnissa ja kuorma-autoissa käytetty v-8 moottori. Olis hyvä rodimoottori, jos ei painaisi niin tolkuttomasti.
     
  15. A-V8

    A-V8 1st gear

    Eihän se paina kun 450 kiloa.
    Ootko jo päättänyt mitä teet koneelle ja
    Gm laatikolle.
     
  16. petu54

    petu54 2nd gear

    Kone läks käyntiin ja lootakin tuntuu pelaavan, eli kovaa ajoa heti ku saadaan jarrut tehtyä.
     
  17. A-V8

    A-V8 1st gear

    Jarrut on vauhdin surma, eli aina kun haluaa pysäyttää niin ettii ison ylämäken tai pienen puun.
     
  18. Cooler

    Cooler 1st gear

    Meinaatko jättää orginaalit jarru hilut?
    Löytyis uusi pääjarru sylinteri!
    Jos tarvit/kiinnostaa?
     
  19. petu54

    petu54 2nd gear

    jätän alkuperäiset jarrut. eli ostan sen jos se kerran on oikea osa. laita yksityisviestillä yhteystietosi.
     
  20. B

    B Gearhead

    Hyvinkäällä olisi 337+aut kaupan.
     

Kerro tästä muillekin!