49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

  1. pataatti

    pataatti 3rd gear

    Tarvetta olis oviaukkoon kynnyslistoille 4d 1954. Jos jollain ylimääräisiä nii sopii tarjota.
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  3. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Jälleen hyytävä määrä kalustoa saapui paikalle.
    Kiitokset kaikille osallistujille!
     
    sibe70 tykkää tästä.
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Kuvia kehiin! Nelikasit ja Viisvitoset napottanu jossain yleisöparkkiksella. :D
     
  5. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    [​IMG]

    Automäärä pysy samana viime vuoteen...sisällä hallin ovella näkyy '51 Sedan Delivery.....
     
    Chevy ´53, mupe ja Vezques tykkäävät tästä.
  6. pataatti

    pataatti 3rd gear

    Viikko sitten sain oman 54 leimattua kahden vuoden tallissa seisomisen jälkeen. Tekemistä vielä paljon, mutta onpahan ajokelpoinen jo
     
    juha745, turbo 245 ja esmi tykkäävät tästä.
  7. pataatti

    pataatti 3rd gear

    [​IMG]
     
    esmi, turbo 245 ja juha745 tykkäävät tästä.
  8. turbo 245

    turbo 245 Gearhead

    Olisko tietoa mikä jäähdytin sopisi kivuttomasti -54 chevyyn ja jäähdytysteho riittäisi suht vakiolle pikkulohkolle.
    Yleismallinen tai jostain toisesta mallista?
    Saa tarjota jos löytyy ylimääräisenä.
     
  9. toyota...

    toyota... Gearhead

    Kaverilla on -52 styleline 3,5. Kyseli saakohan pakoputken valmiina jostain?
     
  10. pataatti

    pataatti 3rd gear

    Auto taas levällään. Kone sanoi sopimuksen irti. Jatketaan ajamista ens kesänä.
     
  11. evg

    evg Gearhead

    Muutama vuosi sitten omaan 53een löytyi Marteliukselta.
     
    toyota... tykkää tästä.
  12. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Löytyy marteliukselta 52 sen pakoputki
     
    toyota... tykkää tästä.
  13. toyota...

    toyota... Gearhead

    Onko hinnasta arvioo?
     
  14. anttikristus

    anttikristus Gearhead

    Onko jollakulla jääny ylimääräiseksi '52 2-ovisen kylkilistoja? 4-ovisestakin toki kelpaa lokasuojiin tulevat osuudet.
     
  15. saunatonttu

    saunatonttu 3rd gear

    Hop.51:seen tulossa jarrupäivitys tehostettu 2-piiri.Millasia systeemejä/osia on käytetty?toiveena olis pitää sylkkä lattian alla,autossa ilmajouset.rumpu/rumpu,51 tai 52 etuset,takana camaron perä.pannuhuoneessa on sbc,joten ahnasta on sielläkin.vinkkejä tänne tai laita p.no.niin soitan vihjeluuriin.0505950668
     
  16. juha745

    juha745 Gearhead

    SBC pellin alle '54 Bel Airiin. Mihin kannattaa varautua noin niinku katsastusta ajatellen? Liian tehokasta ei tietty (johan tuon budjettikin sanelee)... Tekninen toteutus vaadittavine muutoksineen "hallussa" ja siihen löytyy hyvin tietoja, mutta tämä paperipuoli ei niinkään. "Kysy konttorilta", niin tietty, mutta jos vähän tietäisi mitä odottaa.
     
  17. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Noin 200€
     
    toyota... tykkää tästä.
  18. Vezques

    Vezques 2nd gear

    Itse muutoskatsastin keväällä -49:iin sbc/th350, mustang2 keulan.
    Eli minulla oli tulostettu netistä joku esite mikä näytti lähes samalta, kuin osista kasattu keulani. Esitteessä luki, että sopii 49-54. Koneelle hain wikipediasta tietoa, että vertailu moottorina voidaan pitää Cadillac 331 moottoria.

    Otteessa lukee:
    Vaihdetut osat: Moottori apulaitteineen, Etuakselisto
    Ajoneuvoon vaihdettu v.1976 Chevlolet Caprice-mallin 5,7-litrainen moottori sekä TH350 automaativaihteisto. Etuakselisto on korvattu Heidt's asenussarjalla, jossa tuli mukana hammastanko-ohjaus ja levyjarrut sekä putkimalliset tukivarret.
    Moottorin aikaisempi teho 92kW (235) nykyinen teho 190kW.

    Eli ei mitään erityistä kysynyt.
     
    juha745 tykkää tästä.
  19. juha745

    juha745 Gearhead

    Tämä selventi asioita, kiitos!
     
    Vezques tykkää tästä.
  20. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Ei kellään satu olemaan kiertokangen öljykauhojen / öljypohjan öljy kaukaloiden säätötyökalua lainaan tai myyntiin ? Tai löytyykö jostain mittoja tätä varten...
     

Kerro tästä muillekin!