4x4 osasto vihdoinkin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja SPORT TRUCK, 7.6.2004.

  1. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    No niin nyt on saatu tännekin se kauan kaivattu 4x4 osasto.
     
  2. Jimmy

    Jimmy 1st gear

    On todellakin tervetullut palsta! Pitäs varmaan oikein juhlistaa.
     
  3. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    No niin, nyt sitten jännityksellä seuraamaan citymaasturi keskusteluja :smile: :smile:
     
  4. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Bruum bruum möyrin möyrin!

    Hienoa!

    Kiitokset Virallisille ahertajille palstasta!
     
  5. thunderbolt

    thunderbolt 1st gear

    All right!Johan tätä odotettiin,kiitos järjestäjille
    :grin:
     
  6. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    No tän kunniaks tarttee Blazeria korottaa 4" lisää ja lähtee möyrimään..

    Onkos kokemuksia miten noi lätkäkiekot kestää korotuspalikoina? Siis rungon ja korin välissä. Ei meinaan oo kallista korottamista.. (Sakkoja ei lasketa :wink: )
     
  7. Duramax

    Duramax 1st gear

    Tän osaston kunniaks taidan mennä tallin ja alkaa asentaa just tullutta superliftin 4,5" korotussarjaa mun subbariin ai niin pidetään tää osasto vireenä ettei tätä lopeteta liian "hiljaisena" PS maasturin ainoa hyväksyttävä muoviosa on kuskin lompakossa
     
  8. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Mulla olis semmonen käsitys, että noi lätkälimput murenevat sinne palkin ja korin väliin?

    Tämä siis puhtaasti mietelmä siitä että noi on aikas kovaa kumia, eikä taida kestää paljon "hiertämistä", mutta käytännön kokemuksia ei ole.

    _________________
    WHATEVER

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: just for fun 2004-06-10 20:49 ]</font>
     
  9. G500

    G500 1st gear

    No huhhuh, meinaatko korottaa kiekoilla ton 4"???:D :grin: :grin:
    Kyllä ne kiekot kestää, mut Etolasta saa ostaa hyvää nylontankoa ja vaikka määrämittaan sahattuna, eikä sekään ihan älyttömiä maksa.:wink:
     
  10. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Etolasta nylontankoa? Millasta se on ? joustaako enemmän kuin lätkät?

    Pikupissa on GM:n korotuskumit ja ne pehmentää iskuja, mut noi lätkät ei?

    Ei, en aio korottaa 4" lätkillä, vain 3" jonka laki sallii. Lisäksi taakse tulee scottarin takapakat joihin punkka takoi 4" nostoa (käyryyttä) eli todellista korotusta taasen 3". Voishan sitä vielä pakkojen ja akselin väliin laittaa noi 3" alumiini palikat..

    3" + 4" + 3" = sopiva bulevardi korotus..

    :grin: :grin: :cool: :cool:
     
  11. karppar

    karppar 1st gear

    Huipeeta...Hieno juttu...näkyy olevankin jo asiaa laitettu foorumiin,eivätkä iloksemme vaikuta toisinnoilta muista foorumeista.!!Täytyykin täs asettua taloksi;)
     

Kerro tästä muillekin!