-57 Nomad

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja human62, 31.5.2010.

  1. human62

    human62 1st gear

    Nää Farkku mallit on jäänyt paitsioon menneinä vuosina...
    Kunnia auton ostajalle, Nyt Suomessa on ilmeisesti jo 4kpl -57 Nomad mallia.
    Yhdysvalloissa Arvostettu auto saa vihdoin kannatusta ja niitä uskalletaan tuoda tännekkin.
    Onnea uudelle omistajalle!
     
  2. trifive

    trifive Gearhead

    Ketjun aloittajalla on yksi näistä ja mulla toinen. Se ensimmäinen, vuonna 1989 Suomeen tuotu. Sain vihdoin kilpiin vapun alla. Hyvä ohiajokuva löytyy Kautsin ottamana Salon maisemakruisailuista.

    Missä nuo muut kaksi ovat? Ovatko projekteja/ajossa?

    Onko kellään tietoa paljonko 55-56 Nomadeja löytyy?
     
  3. Spitfire

    Spitfire Gearhead

    Ainakin 1kpl -55 nomad löytyy. Oli viimevuonna pick-nickissä. Loppu just kamerasta akut, niin jäi kuvaamati.
     
  4. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Viisviitosia muistan nähneeni puna-valkoisen ja ruskea-valkoisen, molemmista on ollut juttukin kasissa. Sitten olen ihan varma että näin ohimennen FHRA Shown parkkiksella joskus 80-luvulla valkoisen jossa oli vielä USA-kilvet, onkohan se jompikumpi noista? Vai se mistä tuli kiihdytysauto? Sitten yhdestä -56 on ollut juttu jossain lehdessä.
     
  5. asperiini

    asperiini Gearhead

    Juu ja mulla on 55 mallin Handyman farkku jonka rekisteriotteessa lukee mallina Nomad... oiskos tää nyt sitten vaikka wannabee "Nomad" vai pelkästään No Mad?
     
  6. human62

    human62 1st gear

    Tää viimeisin tuonti jääköön omistajan paljastettavaksi, kun katsoo ajankohdan sopivaksi. Sanottakoon että täällä pääkaupunkiseudulla pitäisi olla.
    Viime vuonna Kotkan satamassa oli yksi tuonti.
    Yes.
    Dollari on edelleen halpa, nyt kannattaa vielä tuoda kun hinnat ovat siellä kohtuullisia, varsinkin projekteilla.
    Mukavaa että trifive on saanut Nomadinsa rekisteriin, eiköhän ajeta peräkkäin kesällä jonnekkin meetingiin -57 NOMADEILLA ja vaikka myös tietysti muitakin Classikoita mukaan... :D

    Olen myös käsittänyt että kiihdytysautoksi on tuotu joskus aikoinaan Suomen ensimmäinen???-57 NOMAD ja muunneltu sitä varten, ei rekisteröity ja rajusti tietenkin modifioituna????. Kertokoon jos jollain enemmän tietoa...
    En tarkoita lasikuitukoppaisia vaan alunperin aitoa Nomadia.
    Tuo lasikuitukoppainen olis aika villi kun sen rekisteröis Suomen kilpiin... :) korinvaihtona???
     
  7. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    nomad

    Olli teki kilpurinsa just siitä Ilarin vanhasta valkosesta 55:sta.
     
  8. trifive

    trifive Gearhead

Kerro tästä muillekin!