67 dart tuulilasi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja jvc, 6.12.2004.

  1. jvc

    jvc Gearhead

    Mulle kun tulee ilmeisesti tuollainen -67 4d dartti. ja siinä ei oo tuulilasia(oli rikki ja edellinen omistaja heitti menemään).
    Uusihan olis tietty uusi, mutta jos käytettyä meinaa hakea, niin käykö jonkun muun vuosimallin tuulilasi? Osaiskohan joku kertoa? Vai onko noissa ihan omanlaisensa?
    Vaikka taitais vaan olla järkevin tilata se uusi, eivät kai ole edes mahdottoman kalliita?
     
  2. BB MOPAR

    BB MOPAR Gearhead

    1967-1976 4D Darttien ja Valianttien lasit käy. Kandee kysellä Kuttilan lasista uutta.
     
  3. Lassi

    Lassi Gearhead

    Miulta saattas sitten löytyä tuulilasin tiiviste.
     
  4. signet

    signet Gearhead

    Takavuosina tehtiin purkaamolla suuria virheitä kun myytiin aarteista tuulilaseja;leikattiin surutta tuulilasin tiivisteet pas.....i että sai 100-200mk:n lasin ehjänä irti (uusi lasi maxo silloin jotain luokkaa 500-700mk) Silloin ei tiivisteistä ollu vielä kauheeta kysyntää(nyt olis)Uusi tiiviste on kuulemma aika kallis. :soosoo:
     
  5. Keke

    Keke 3rd gear

    Mun 67 avoon löytyi suoraan Pakilassa sijaitsevassa lasiliikkeestä, nimeä en nyt muista. Joten kannattaa kysellä tuulilaseja myyvistä liikkeistä.
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, kyllä niitä vielä saa uusina, kysele Autokullasta tai Kuttilan autolasista. Tiivisteistä sen verran, että 67:ssahan on kai vielä "vanahnmallinen" tiiviste.
     
  7. jvc

    jvc Gearhead

    Pitää tuossa tutkia tuo tiivisteen tila, kun käy hakemassa tuon auton. Meinasin vaan, kun tuossa yksi kaveri kauppas käytettyä lasia, mietin että käykö varmasti. On sen verran epämukavan kokoinen kappale, ettei ihan turhaa viitsis sovitukseen vaan käydä hakemassa.
     
  8. Savis

    Savis Gearhead

    ölgjsöö

    Rengaslasi Helsingissä on paikka josta kannattaa kysyä, olen itse asioinut
    siellä samoissa merkeissä. Osoite: Linnanpajantie 3 Puh. 3251335.
    Kyseinen paikka on Vartiokylässä.
     
  9. mörkö

    mörkö Gearhead

    Möröl on jouten 73 Valiantin ok klasi jos haluut välttämäti käytetyn.
    Suosittelen kuitenki vakavasti uutta...
     
  10. jvc

    jvc Gearhead

    oliskohan tuo klasi kallis?
     
  11. janimm

    janimm Gearhead

    -68 Chargerin lasi kuttilasta oli 180e. Tuskinpa on isoa hintaeroa.
     
  12. mörkö

    mörkö Gearhead

    Hintaa käytetyl olis 50E ja siihen kuljetus lähelle Espoota kuuluupi hintaan.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuli tänään haettua dartti kotitalliin. Huomen pääsee tutkimaan mitä on oikein tullut hommattua. Vähän jo syyhyttää näppejä. Ainakin yksi ruostereikä löytyi kun trailerin päällä sitä nopeasti tutkailin. Saa pengottua sieltä takapaksista jos siellä olis tuulilasiin sitä tiivistettä. Lasil ei sinänsä oo vielä kiire, mutta vois silti laittaa projektin ajaksi jotain tilkkeeksi.
     
  14. jvc

    jvc Gearhead

    ^ minä
     
  15. L.P.

    L.P. Gearhead

    Jatketaan vanhaan ketjuun.

    Ovatko 67-> vuosimallin 4d ja 2d mallin tuulilasit samanlaiset?
    Paikallisesta liikkeestä löytyi 2d tuulilasi hintaan €240.00. Nelioviselle ei ollut listausta lainkaan.
     
  16. apukuski

    apukuski Gearhead

    Eiköhän nuo tuulilasit oo samanmalliset oisin 98% varma asiasta :lol:
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kehottaisin kuitenkin varmistamaan asian, mä hämärästi muistelisin, että HT:ssä on eri tuulilasi kuin sedanissa. Valiantissa sen sijaan taitaa olla sama.
     
  18. ford-84

    ford-84 3rd gear

    2d ht:n tuulilasi on about 5cm matalempi ja levempi ku 4d:n
     
  19. L.P.

    L.P. Gearhead

    Aika iso ero, vaikkon ihan samannäköinen auto.
    Vähän veikkailivat samaa liikkeessä, että voisi olla leveämpi, mutta eivät tienneet varmasti.
    Eli tietää ainakin ettei käy.

    Ilmeisesti ero -66 tuulilasiin on vieläkin reilumpi.
     
  20. kinde

    kinde Gearhead

    Tuulilasit on eri ht ja sedanissa. MUTTA tuuletusikkunat ovat samat kummassakin. 67-69. Sivuikkunat sitten ovatkin tietenkin eri kun tuo toinen on se HT tiivisteinen. :D
     

Kerro tästä muillekin!