-68 Satellite "taksikoppanen belvedere"

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja xarper, 6.7.2019.

1. tapsah

tapsah 2nd gear

Ei vittu melkonen pelle tää herra Tikka, no ei kai se muuten olisikaan poistattanu mun 36 viestiä, asia jolla sinänsä ei ole mitään merkitystä. Jannu pitää autokorjaamoo ja kyselee miten päin männät pitäs laittaa, tsiisus!

2. musta pässi

musta pässi Gearhead

En tässä ota kantaa mihinkään enkä kenenkään puolta ole mutta isäukko osti tuliuuden 4wd hiacen vuonna -89. Siinä oli ajoitus päin helvettiä joten ei kulkenut mihinkään. En muista enää oliko pumpun vai nokan mutta jompikumpi. Niin että osaa se herra Toyotakin valmistaa autoja muttei osaa laittaa jakoa kohilleen. Sillä on kumminkin ihan autotehdas.

xarper, Camino'79 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  3. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Jaa nii siis haluaisitko valistaa että miten täällä pystyy toisten viestejä "poistattamaan"? Saattaisin kanssa keksiä muutaman poistettavan kommentin ja ihan tästä läheltäkin :poff:

MadMike, falcon1, xarper ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Mikä @tapsah hiertää?
    En kanssa usko että toisten viestejä sais poistettua, ellei ole jotain tukevampaa taloudellista kytköstä ylläpitoon ja kustantajaan..:odeek:

Kysymällä oppii ja tyhmänä pysyy kun jättää kysymättä.. Vaikka korjais autoja rahasta.:poff:

MadMike, xarper, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Juu kyllä mäkin oon ~reilu 10v autoja rassannu työkseni enkä mä vieläkään voi sanoa että en tarvii neuvoja keltään o_O

MadMike, xarper, isalmela ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. Karpov

Karpov Gearhead

Oppia ikä kaikki. Ei kukaan voi kaikesta kaikkea tietää, varsinkin nuorella iällä oppii kokoajan uutta. Niin kauan kun asiakkaat on tyytyväisiä, sama se mitä täällä kysyy?

xarper, isalmela, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. musta pässi

musta pässi Gearhead

Minä oon aloittanu 15-vuotiaana autojen ropaamisen ja nyt 38 vuotta myöhemmin tuntuu edelleen ettei ihan kaikkea vielä kaikesta tiedä. Muutaman vuoden kyllä korjasin työkseni mutta enimmäkseen harrastepohjalta kun on ollut aina vanhoja romuja ja harrasteajoneuvoja. Asiat mitkä minua kiinnostaa ni niistä oppii lukemalla aiheesta ja tekemällä itse. Yritän toteuttaa työssä ja harrastuksissa samaa budo periaatetta: kehitytään koko ajan kohti täydellisyyttä sitä kuitenkaan koskaan tavoittamatta. Näin tietty nöyryys säilyy siitä ettei koskaan ole valmis vaan oppii jos ei päivittäin niin kuitenkin aina välillä uutta. Anteeksi ja kiitos.

VilleTre, musta78, Latvis ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. chevytb02

chevytb02 Gearhead

Tissi tapsaa ehkä hiertää kun ei oo vielä sataa viestiä täynnä?

xarper, Gary Grand, Karpov ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. max

max Gearhead

Ei ole osaamattomuutta kysyä asiaa,ja varmistaa että menee varmasti oikein.
    Pahinta on ylimielinen besserwisser asenne,joka tietää kaiken,mutta todellisuudessa ei tiedä mitään.Näitä on.

deeäxä, musta78, Naketti ja 11 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Juuri näin!

11. Fuselage

Fuselage 3rd gear

Mopar Perf kirjassa tosiaan suositellaan kääntämään männät. Epäkeskoisuus on vain sen takia että käyntiääni on hiljempi tjsp muistaakseni selitettiin. Eli ei se aina niin yksinkertaista ole :)

xarper tykkää tästä.
  12. artsiracing

artsiracing Gearhead

Nyt liippaa jo aika läheltä! :D

13. Karpov

Karpov Gearhead

Tossa vielä mopar kirjasta kuva

ESMCB, sdfsd, Pertti K ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. Fuselage

Fuselage 3rd gear

Höpsö. Niitä käännetään kuten kellon viisareita. Keväällä myötäpäivään, että saadaan lisää tehoja kun on kesärenkaat alla ja talvella vastapäivään, etei sudi talvirenkailla liikaa....

f34, Pertti K, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. artsiracing

artsiracing Gearhead

Ajattelin kylläkin tuolle "kääntämiselle" aivan eri tarkoituksen..

Pertti K ja Pas(i)kiainen tykkäävät tästä.
  16. Volvo_5.7

Volvo_5.7 Gearhead

Käännetäänkö mäntiä niinkuin mustalaiset kelloja?

Pertti K, Gary Grand ja Karpov tykkäävät tästä.
  17. hzemax

hzemax Gearhead

Nythän on niin, että jos haluu vireen slant six: in, ni pitää laittaa männät "väärinpäin" jotta männän kiihtyvyys paranee. Motti ei tasan kestä niitä kilsoja, ku stockki, mut herää huomattavasti oikeella nokalla paremmin.

Been there done that got the fucking T skirt

18. hzemax

hzemax Gearhead

Niija enneko joku aasi kerkee sanoo jotain tosi viisasta, ni

Gary Grand tykkää tästä.
  19. paja1

paja1 Gearhead

Se on Zithromax taas alottanu viikonlopun

jariha tykkää tästä.
  20. MadMike

MadMike Gearhead

Mä olen muuten hankkinut tuon orkkis maskin tuohon vähän enne kuvanottoaikaa aikanaan kun Neuvostoliiton Kansan Puolueen Satellite "Sputnik" #28 kaipasi sitä... Kävelin eräässä peltivarastossa ja katse osui kattotuolissa osuvaan 68 maskiin ja ostin pois. Sen jälkeen yllätin kaverin kenen auto tuolloin oli Race Rock Baarini tiski-altaalle kasaamani ja pesemäni maskin. Oli kaveri äimän käkenä vuosia moista etsineenä... Joten vaalippa arvokkuudella tuota entistä kartanon edustusbilikaa joka suomessa maalattiin mustaksi.

miguelo, xarper, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!