-73 impalan alipaine kaavio

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja p0ks, 22.10.2015.

  1. p0ks

    p0ks 2nd gear

    Moro!
    Eli löytyskö keltään kuvaa 73vuotiseen 454 lohkolla olevan impalan alipaine kytkentä kaaviosta? Tai osaisiko äkkiseltään sanoa mitä on tulpattu tässä kuvassa:
    https://www.dropbox.com/s/673bo92tjzx5b ... i.jpg?dl=0
    Myös mietin että mikä tuo oikealla alhaalla oleva ruosteinen mötikkä on mihkä menee 1 alipaine letku ilmanputsarilta, egr? mutta miksi menee alipaine ilmanputsarilta?
    Kaasari ilmeisesti vakio quadrajet. Löytyy myös vakionopeuden säädinkin muttei ole toiminnassa liittyisikö siihen?
     
  2. rakkari

    rakkari 3rd gear

    Kirjota googlen kuvahakuun 1973 chevrolet impala vacuum diagram niin löytyy monen moista kaaviota :)
     
  3. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Onkos sulla mitenkä alkuperäinen se kone / konehuone? Jos on niin rakkarin ohje auttaa, mutta jos ei niin mihin kaikkeen sitä alipainetta tarttet?? Vähimmillään alipaineliitäntä jakajalle, laatikolle ja se paksumpi letku jarrutehostajalle.... :)
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Tuon tulpatun haaroituksestakin kun lähtee letku, niin se on kohta poikki.

    Kannattaa uusia kaikki letkut kaavion mukaan.
     
  5. p0ks

    p0ks 2nd gear

    Vertaillu tässä netistä löytyviä kaavioita ja sitä mitä konehuoneesta löytyy niin kyllä tuolta on tavaraa poistettu. On toisaalta vähän paha myös verrata netistä löytyviin kun ei ole varmuutta mikä olisi oikea vertaus kohde. Tarkoitus ois päästä lähelle alkuperäistä tuolla konehuoneessa ja että kaikki toimisi varmasti oikein. Tällä hetkellä egr henkiin herättelyä kun oli ihan tukossa, tosin tuon voi kait poistaakkin ilman mitään siitä seuraavia ongelmia?
    Vakionopeuden säädin olisi kiva saada toimintaan niin siihen liittyvät alipaine kaaviot eniten kiinnostaisi sekä nuo jo tulpatut että mitä tuolta on poistettu..
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Tee sen konehuoneesta löytyvän perusteella, todennäköisesti se on oikea.
     
  7. p0ks

    p0ks 2nd gear

    Ikävä kyllä sitä ei ole. Kadonnut ajan myötä jonnekkin..
     

Kerro tästä muillekin!