-96 Tahoe 5.7 Vortec Lastuttaminen??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja fudge85, 13.10.2010.

  1. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Kiihottais / Kiinnostais piristää muutenkin kyllä mukavaa Tahoeta.. Onkos Suomessa Näitä bensa vehkeitten boxien ohjelmoijia? Ja onko siitä minkä verran hyötyä?.. Kertokkee!!
     
  2. Panze

    Panze 3rd gear

    Onnistuu mut on aikapaljon välimatkaa kun mulla ei oo vehkeitä tehdä irtopoksiin noissa bensapeleissä.
     
  3. janiluo

    janiluo Gearhead

  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    No onnistuu siis, jos saa auton sinne? Eli mitäs on odotettavaa hyötyä lastutuksesta? Kyselin tuolta jenkkilän päästä ja sanoivat että noin 5% tiputus bensankulutuksessa on mahdollista saavuttaa, mutta siitäkään eivät anna takuuta :lol: Teho tuskin lisääntyy...?
     
  5. Panze

    Panze 3rd gear

    Sait yv,n
     
  6. pepe82

    pepe82 1st gear

    Mua kiinnostais kanssa Vortecin lastutuksen tulokset.
     
  7. Panze

    Panze 3rd gear

    Onhan multa noita bensapelejen softia saanu yli vuoden. Kysyntä kuitenkin niin vähäistä kun mä ilmoitan todellisia heppoja enkä amerikan heppoja.
    Eli jos sieltä todellisuudessa saadaan 10-50hp lisää niin amerikanpelle ilmoittaa +100hp. Ja nämä munkin softat tehdään siellä,ja yksilöllisesti joka autoon. Askiin tehtävät muutokset muuttaa melkeinpä enemmän auton luonnetta. Tyytyväisiä ovat tähän asti olleet asiakkaat.
    Tuskin olen ostamassa lisäpiuhoja bensakikkareiden takia. Nämä obd2 eli 1996-2006 GM bensa+disu mallit onnistuu ja sillä silee :)
     
  8. fudge85

    fudge85 Gearhead

    no perskeles sehän häätyy lähtiä käymään panzen luona päivittämässä boxi 8) tai tärähytä tänne ens elokuussa kun on Suomen pohjoisin jenkki kokoontuminen Saariselällä.. Rautaa Rajalle 2011 muistaakseni 6 vuosi peräkkäin!! 8)
     
  9. Panze

    Panze 3rd gear

    Mieluustihan minä siellä tulisin käymään mutta kun ei oikein nykyinen elämäntilanne anna myöden reissailla. No onhan elokuuhun vielä matkaa joten toivossa on hyvä elellä :D
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Muutenkin tuo "lastuttaminen" on jokseenkin turhaa jos autoa ei ole yhtään viritetty.
    Lähinnä sillä saa muutettua joitakin pikkuominaisuuksia juuri vaihdelaatikon osalta tms, mutta suuria tehonlisäyksiä sillä ei oikeasti saa ainakaan vaparissa...ahdetut on vähän eri jos sillä voidaan vaikuttaa ahtopaineisiin yms.
    Vaihda sinne ensin GM:n HT383E ja sitten se uusi ohjelma boxiin...rupeaa vähän tapahtumaan.

    Tuntuu että tämä tuning-buumi on sekoittanut porukan...lastutin Ladan, nyt siinä on 300 heppaa...varmaan täytyy vaihtaa siihenkin joku Fiuden 2.0 Twincam + turbo ensin... :poff:
     
  11. V202039

    V202039 Gearhead

    Onnistuuko nuoremman (2008 5,3 Vortec) "päivitys"?
    Mitä vaikutusta pakokaasu- tai OBD-testiin katsatuksessa?
     

Kerro tästä muillekin!