Amc Javelin AMX??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Anonymous, 10.3.2004.

  1. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Ja tohon nimettömän kommenttiin: Hinta kattoni huudoissa oli sen verran matala etten uskonut auton jäävän käsiin. Lisäksi kuvittelin että autosta saisi hiukan lisätietoja myyjältä mutta kun myyjä ei taida itse tietää yhtään enempää. Viimeisimmät kuvat nyt olisi ihan kohtuullista eikö?

    Rahti kysymystä on yksi kaveri selvittelemässä, mutta en tiedä ehtiikö ajoissa. Negatiivinen palaute on pienempi paha kuin huijatuksi tuleminen ekoilla kaupoilla..
     
  2. Granaatu

    Granaatu Gearhead

    Tuo on kyllä erittäin tosi. Toivotaan että autokauppasi sujuvat onnellisesti
     
  3. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    No ei suju. Nyt Nykin kaveri uhkailee.

    Ja Meksikonmies kaipailee huolitsijaa..

    Huoh.
     
  4. z28

    z28 Gearhead

    no mitä se uhkailee?tulee seuraavalla lennolla kymmenen kaverin kanssa hakkaamaan sut?vai
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    miksi sitten huusit edes koko autoa jos et uskonut sitä saavan tuohon hintaan :smile:
    kysymykset kysytään ennen huutoa eikä jälkeen :wink:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eräelämää...
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Harmittaa tällaiset hupihuutelijat. Täällä OD:ssäkin on paljon porukkaa joka huutaa viikoittain eBaystä. Ei tämä ainakaan suomalaisten mainetta suoraselkäisinä ja huudoistaan vastaavina ostajina vahvista. Sopimus on sopimus, oli vastapuolena vaikka joku Harlemissa asustava jenkkispede. Että kyllä se kusettaja tässä (Javelin) kaupassa löytyy jostain muualta kuin jenkeistä.
     
  8. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Samoilla linjoilla olen.Jonkin verran on tullut suomalaisista nettihuutopaikoista tavaraa ostettua ja kyllä mulla on ainakin sellainen periaate että jos mulla on voittava huuto niin sen lunastan oli se sitten vaikka kivennavalla.Tosin kerran huusin erikoisen laitteen tosi nimelliseen hintaan.Myyjä kertoi ettei auto ole tosiaankaan mikään helmi mutta olihan se harvinainen,pari kai Suomessa.Auto oli 200 kilometrin päässä,hommasin veturin ja kärryt ja lähettiin hakee.Paikan päällä on myyjän sukulainen.Auto oli aivan mätä ja erimerkiksi taka-akseli oli irti ja veilä sellaisessa paikassa että varmasti se katkeaa keskeltä jos ruvetaan vinssaamaan lähelle kärryä.Ja tietenkin vettä satoi kaatamalla.Silloin oli pakko varovaisesti kysyä ,että jos maksan huudon saanko jättää sen sinne.Sopihan se onneksi ja tää kaveri oli vielä niin reilu ettei huolinut edes sitä huutosummaa...no tulihan siitä satasen verran mulle kulujakin,mutta hyvä edes näin.
    E-bayssä oli tosi paljon mielenkiintoista tavaraa tarjolla järkihintaan niin autoja kun pisteosiakin,mutta ne hakukustannukset ja muut käytännön ongelmat ovat olleet mulle se syy miksen ole lähtenyt sieltä mitään huutomaan.Pari kaveria kyllä ovat tehneet paljon onnistuneita kauppoja sitä kautta.
    Eli mun motto on: *jos huudat,myös lunastat* ja tätä soisin muidenkin sanansa mittaisten ihmisten noudattavan
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ainoa oikea toimintamalli on maksaa James vai mikä se oli tyytyväiseksi, roudata ostos kotiin ja ensi kerralla miettiä hieman pidempään ennen kuin lähtee huutelemaan.

    Toi on sellainen juttu että vaikka se ei sua ittees näytä kiinnostavan on se meille muille ebayn käyttäjille haitaksi.

    Mies seisoo huutojensa takana.
     
  10. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead



    AAMEN!!!

    En ihmettele yhtään minkä takia jenkki on rahojensa perään. Kaupathan on jo tehty, turha siinä on enään kuvia kysellä kun vellit on housuissa...
     
  11. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Juu, toi on perin ikävää aina jos joku jättää lupauksensa lunastamatta. Oli se sitten E-bayssa tai ihan Suomessa. Myyjien luottamus ei siinä kasva ja se vaikeuttaa sitten tulevaisuudessa ostoja.
     
  12. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Minäkin olen samoilla linjoilla edellisten puhujien kanssa. Minun Ebay-ostokseni ovat tietysti pikkujuttuja mutta silti, periaatekysymys. Ja eiköhän Jamesinkin saisi tyytyväiseksi jos hänelle selittää asian ja tarjoaa maksaa kulut.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin ja Jamesilla on 100% positive feedback ja melkein sata kauppaa takana. Nuo on harvinaisen rehellisen myyjän prosentit, nuo.
     
  14. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: lucifer74 2004-07-03 14:53 ]</font>
     
  15. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Ostakaa joku toi Mexicon Jave pois kuljeksimasta.

    Vihjatkaa vaikka pussihousuille.

    Se on oikeesti helvatin siisti auto mut mr- homma ei ole mun juttu.

    Kattokaa itse jos ette usko:

    http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/amc197 ... bb&.src=ph

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: lucifer74 2004-05-19 21:15 ]</font>
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    PayPalissa on suojaa sellaisissa tapauksissa, joissa ostaja ei koskaan saa ostamaansa tuotetta. Näissä tapauksissa PayPal ottaa maksetut rahat myyjän PayPal-tililtä (jos siellä mitään on). Näissä tapauksissa on reagoitava 30 päivän kuluessa maksutapahtumasta.

    Ja PayPaliin kun siirrät rahat luottokorttia käyttäen, pääset tarvittaessa riitauttamaan asian luottokunnan kautta. Ne palauttaa sulle rahat oitis, ja alkaa karhuamaan niitä myyjältä.

    Eli turvaa kyllä löytyy, kun sitä osaa hakea.
     
  17. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: lucifer74 2004-07-03 14:53 ]</font>
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Rahti Ro-Ro-aluksella New Jerseystä Helsinkiin paperitöineen alle 1100 dollaria.
    http://www.ehharms.com
     
  19. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  20. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Ruotsissa.

    Muttei kauaa..
     

Kerro tästä muillekin!