American Car Show 2010?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vantaan Harrasteautot ry', aloittaja saab.96, 1.3.2010.

  1. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Onko jo näyttely kokoonpano selvillä tälle vuodelle?
    Itte olen viemässä Tuuninki puolelle tuon minun pikku Saabin näytteille joten liikun Messukeskuksessa pääsiäisen aikana aika paljon että voisin tulla joku päivä päivystämään sinne kerhon osastolle myös?

    Mites kalusto? onko se jo selvillä?
     
  2. fe390

    fe390 Gearhead

    No just piti kirjoittaa.

    Näyttelykokous Torstaina 11.3. klo 19.00 Kehä-Kesoililla (Tikkurilan Neste).
    Paikalle kaikki jotka haluavat osallistua osaston rakentamiseen ja siellä päivystämiseen.

    Näyttelyautot on tiedossa, mutta ei kerrota niitä vielä näin julkisesti.
    Vanhimman ja uusimman ikäero taitaa olla 55 vuotta.
     
  3. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Hyvä juttu! Ihan en uskalla luvata että torstaina pääsen osalitumaan kokoukseen mutta olen joka tapauksessa to-ma pyörimässä siellä messukeskuksessa. Poikkean viimeistään rakentelupäivänä käymään kerhon osastolla...
     
  4. fe390

    fe390 Gearhead

    Näyttelykokous tänään!
     
  5. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Näyttelylehti tuli V8:in mukana. Mielenkiintoista kalustoa tulossa VanHan osastolle. Less is more! Odotan mielenkiinnolla.
     
  6. fe390

    fe390 Gearhead

    Mä en tiedä mitä näyttelylehdessä lukee, mutta siellä ei ole kaikkia autoja mainittu. Kuusi autoa ja yksi fillari on ilmoitettu.
     
  7. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Okei, kolme autoa taisi olla listassa vain. Eli muutama oli sieltä jääny pois...
     
  8. fe390

    fe390 Gearhead

  9. 74Fleetwood

    74Fleetwood 1st gear

  10. fe390

    fe390 Gearhead

    Show päättynyt!

    Kiitos kaikille auton tuojille, osastolla päivystäneille, rakentajille, FHRA:lle...
    Hauskaa oli, paitoja myytiin enemmän kuin koskaan aikaisemmin! Jäsenmäärä kasvoi n. 10%

    Tuotto käytetään lyhentämättömänä yhteisten tapahtumien rahoittamiseen.
     
  11. fe390

    fe390 Gearhead

Kerro tästä muillekin!