apuja tunnistukseen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja -TH-, 19.9.2005.

  1. makke

    makke 1st gear

  2. J-peg

    J-peg Gearhead

    Ei ainakaan prefect ja tuskin angliakaan. Tossa on liikaa kattopeltiä sivuilla (huom kuva 1), prefectissä rätti alkaa lähes heti ovien jälkeen.
     
  3. -TH-

    -TH- Gearhead

    tuo vaihteisto ei ole samaa romukuormaa kun pellit, tuskin siis samasta autosta. bongasin askin romiksesta aikoja sitten.

    katosta löytyy hitsisauman tapaista, eli katto on kai ollut pitempi joskus.
     
  4. Qjet

    Qjet 1st gear

    Vaihdelaatikko :
    Ovatko muut,kuin jenkit käyttäneet päiväyksissä muotoa : kuukausi-päivä-vuosi ? ( mm-dd-yy ) Ellei, niin vaidelaatikko lienee amerikkalainen? Tosin ainakin GM:n tuotteissa tuon kuukauden ilmaisee kirjain.Onko vanhemmissa samoin vai olisiko pitäydytty numeroissa?
    Kori:
    Maasta,jossa varauduttu varustamaan ajoneuvo joko vasemman- tai oikeanpuoleisella ohjauksella. Ks. kojetaulun symmetria ja reiät tulipellissä, joista tosin vasemmanpuoleisen ohjauksen hole lienee saanut "barrisia" kirveestä? Oisko tullut siinä,kun rattiputkea on riivitty irti?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    en tiijjä. jotenki tuli ns. gangsteri-sitikka mieleen..
     
  6. makke

    makke 1st gear

    Tuulilasinkehyksen ulkomuodon mukaan voisi ollakin, mutta Citikassa ei ole noita sivun tuuletusaukkoja.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    ei oo Anglia/Popular/Prefect/Thames ainaskaan,niissä on erilainen toi tulipelti..ja ainaskaan mun angliassa ei oo puurunkoa sisällä,eikä tossa kuvan thamesissakaan..

    Tossa kuvia omasta/muista ankoista
    http://kuvablogi.com/blog/249/7/
     
  8. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    äh.siis minä..
     
  9. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Mut Fordson CWT 11:ssäpä on korissa puurunko! 8)
     
  10. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    no en mene valalle asiasta..sori :-?
     
  11. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Elähän hättäile. Kotipaikan naapurissa on(oli viimevuonna) tämmönen http://www.oldclassiccar.co.uk/50_fordson5cwt.htm jossa ainaki korin runko on puuta. Muuten tunnen aika heikosti ko. aikakauden brittiosastoo.
     
  12. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    tiedätkö onko se vielä olemassa vai oletko sen jo haalinut itsellesi.. 8)
     
  13. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Kyllä kait se siellä rinteessä vielä nököttää. Se on sellai umpikylkipaku tollasella "ankka-keulalla". Ite koppa on jo aika vainaa, mut maski ja etuloksut ja syyläri ja ohjausvehkeet vois olla viel tehtävissä.

    Sun pitää koukata hakemaan se perä, ni käyään lapioimassa nuo pakun roippeet kans kyytiin. 8)

    Tarttee eka tsekata, et onks se vielä tallessa.

    Ps. etupuskurikin taitaa olla vielä tallessa.
     
  14. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    kuullostipa hyvältä..täytyypä tässä ruveta suunnittelemaan hangon reissua..kaik osat siitä pelistä kiinnostaa kyl..jos sais vaik ennen lumia ja routaa haettua..
     
  15. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Ee veikkonen tarvihe ajaa, ku tuohon Nummi-Pusulaan. Lahdesta siis vaatimattomat 140km 8)
     
  16. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    ai ne on shiellä..no ei se sit kuullosta pahalta..onks se akselikin sit siellä..eli siis kaikki rojut? :lol:
     
  17. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Jees. Siellähän ne ryönät on. Tuu vaan hakee, ni mahtuu lisää. Roinan pitää kiertää.

    "kiertävä rauta ei ruostu (lisää)"
     
  18. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    täytyy kattoo joku sopiva viikonloppu tai sit vois ehkä olla tossa syyslomalla (viikko 43) jotain hyötyä tästä koulustakin..saa lomaa,saa kyhätä omia duuneja(lue:romuja) kunnon vehkeillä.. :odroll:
     
  19. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    vähän off topciin mut apuja tarttis kans tunnistukseen. Elikkä olis tuommoiset wanhat akselistot "FORDista"ei 100%varma kuvia ei viel oo,mut vihiä..Eli taka-akseli poikittais lehtijousella ja sammakkoiskareilla,kardaani putken sisällä josta lähtee tuet taka-akseliin.Etuakselissa:V-tuki joka lähtee akselin päistä,poikittaisella lehtipakalla.Akseliston etupuolella panhard tanko? "jämät". kummatkin akselistot n.20-30luvulta??rummut kummassaki ja nestetoimiset!
     
  20. -TH-

    -TH- Gearhead

    onkohan nestejarrut ympätty jälkikäteen? minulla on yksi 30-luvun perä myös ja siihen on hitsattu luultavasti kaasulla työsylinterin kiinityspaikka jälkeenpäin. tietääkseni fordeissa oli mekaaniset hiljentimet 30-luvulla...
     

Kerro tästä muillekin!